تفاهم‌نامه گازرسانی به ۷۲ روستا با مشارکت ۸۰ میلیارد ریالی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو، بین این سازمان و شرکت گاز استان آذربایجان غربی منعقد شد.

تفاهم نامه گازرسانی به روستا‌های مرزی با مشارکت سازمان منطقه آزاد ماکوعلیرضا شیخی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه  گفت: با اجرای این تفاهم نامه و گازرسانی به این روستاها، ۸۵ درصد از کل روستا‌های منطقه از نعمت گاز بهرمند خواهند شد.

وی افزود: این تفاهم نامه، که با مشارکت طرفین (سازمان منطقه آزاد ماکو و شرکت گاز استان آذربایجان غربی) در تامین مالی گازرسانی روستا‌های فاقد گاز منطقه آزاد ماکو انجام می‌شود با پیگیری‌های نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران و موافقت وزارت نفت با اعتبار ۳۱۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و سازمان منطقه آزاد ماکو اجرا می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو نیز گفت: به منظور تحقق ماموریت‌های قانونی مندرج در ماده یک قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری صنعتی، محرومیت زدایی از منطقه مرزی در دستور مدیران این سازمان قرار گرفته است.

غلامرضا سلیمانی اظهار داشت: با اجرای این طرح بیش از ۸۵ درصد از روستا‌های منطقه آزاد ماکو از نعمت گاز بهرمند می‌شوند و با برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان دولت دوازدهم به پوشش ۱۰۰ درصدی دست خواهیم یافت.

وی افزود: صریح کرد: دولت خدمات رسانی به مردم، بویژه ساکنین مناطق مرزی و محروم را وظیفه خود می‌داند و در این خصوص هیچ منتی بر مردم ندارد.

انتهای پیام/م

گازرسانی به مناطق مرزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.