معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: بیمه پایه ۲۰ هزار مددجوی شهری به بیمه سلامت واگذار شده است.

محمد کوچکی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: طبق تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و بیمه سلامت، امور درمانی و بیمه‌ای مددجویان شهری  تحت حمایت این نهاد در استان به بیمه سلامت واگذار می‌شود.

وی افزود: همه مددجویانی که بیمه آن‌ها به سازمان بیمه سلامت انتقال داده می‌شود تا پایان اردیبهشت ماه دفترچه برای آن‌ها صادر  و امور درمانی آن‌ها از طریق سازمان بیمه سلامت پیگیری می‌شود.

کوچکی گفت: همه مددجویان تحت حمایت در استان از خدمات بیمه مکمل این نهاد بهره‌مند  بوده و از پوشش بیمه پایه‌ی سازمان بیمه سلامت برخوردار هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران در مورد بیمه مددجویانی که به سازمان بیمه سلامت منتقل شدند، افزود: کارت درمانی آن‌ها تا پایان اردیبهشت ماه اعتبارداشته و مددجویان تا زمان صدور دفترچه می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی گفت: تمامی اقدامات و خدماتی که از سوی کمیته امداد در بخش بیمه‌ای مانند تایید دارو، هزینه‌های درمان سرپایی و بستری به  مددجویان ارائه می‌شد، از این پس به عهده بیمه سلامت قرار می‌گیرد.

کوچکی افزود: ۸۰ هزار و ۹۷۲ خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ م

بیمه پایه برای ۲۰ هزار مددجوی شهری در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.