معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام از برگزاری کارگاه آموزشی دیده بانان پیشگیری به عنوان حامیان اجتماعی معتادان بهبود یافته دراستان خبر داد.

کارگاه آموزشی دیده بانان پیشگیری در ایلام برگزار شد

بخشنده معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،گفت: از آنجا که دیده بانان پیشگیری به عنوان چشمان بیدار جامعه هستند و نقص‌ها و کمبود‌ها را در اجتماع می‌بیننید و به مسئولیت اجتماعی خود در این زمینه عمل می‌کنند یک کارگاه آموزشی در زمینه بهبود فعالیت‌های آنان در سالن همایش دادگستری استان ایلام برگزار گردید.

وی اضافه کرد: علاوه بر این دیدبانان پیشگیری سایر افراد نیز به عنوان شهروندی از جامعه وظیفه دارند در مقابل ناهنجاری‌ها و نقص‌های جامعه به مسئولیت خود عمل کرده و در این رابطه بی تفاوت نباشند.

بخشنده ادامه داد: در سال گذشته در چندین مورد، دیده بانان پیشگیری گزارشاتی با موضوع تخریب محیط زیست و منابع طبیعی به معاونت پیشگیری ارسال کرده اند که این گزارشات عیناً به مرکز ارسال شده و پیگیری‌های لازم در این خصوص صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: ما به عنوان جزئی از دستگاه قضایی و در راستای انجام وظایف خود، مطالبه گری از دستگاه‌های اجرایی را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/ د


برگزاری کارگاه آموزشی دیده بانان پیشگیری در ایلام

برچسب ها: دادگستری ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.