مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: هزینه‌های آئین تجلیل از جوانان سمنانی به به مناطق سیل زده اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مجتبی جانعلی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان در جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان سمنان گفت: حدود ۲۰۰ برنامه مختلف و متنوع در شهرستان‌های استان سمنان در هفته جوان اجرا شد.

وی افزود: جامعه جوانان و ورزشکاران استان سمنان نیز همراه با سایر آحاد اقشار جامعه، برای کمک به سیل‌زدگان پای‌کار آمدند و تلاش شد تا از هزینه‌های اضافی برنامه‌های هفته جوان بکاهیم و مبلغ آن را برای کمک به هم‌وطنان ارسال کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان بیان کرد: بخش زیادی از هزینه‌های برگزاری آئین تجلیل از جوانان سرآمد استان نیز به‌منظور تهیه و ارسال کمک برای مردم مناطق سیل‌زده در نظر گرفته شد.

وی اظهار داشت: افتتاح خانه جوان شهرستان شاهرود، برگزاری نخستین جشنواره فیلم استانی، اجرای مجموعه رویداد‌های فرهنگی و ورزشی در مهمانشهر سمنان، برگزاری اردوی عکاسی یک‌روزه با موضوع نقش‌های اجتماعی جوانان، برگزاری پیاده‌روی شبانگاهی، پاک‌سازی محیط زیست، اردو‌های گردشگری و هویتی و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی ازجمله برنامه‌هایی بود که در سراسر استان در هفته جوان اجرا شد.

جانعلی در ادامه ابراز داشت: برگزاری بیش از ۳۰ کارگاه آموزشی و توانمندسازی سمن‌ها و ۲۰۰ کارگاه آموزشی در حوزه ازدواج در استان، ازجمله اقدامات ورزش و جوانان استان در سال گذشته بوده است.

انتهای پیام / م

کمک رسانی اداره ورزش و جوانان استان سمنان به مناطق سیل زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.