رنو مدل اولیه خودرو الکتریکی نسل آینده این شرکت فرانسوی را رونمایی و عرضه رسمی آن را در سال ۲۰۲۰ عنوان کرد.

Kangoo ZE بیانگر رویکرد متفاوت رنو در تولید خودروهای آینده جهانبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رنو به تازگی از طرح مفهومی خودرو الکتریکی Kangoo ZE رونمایی کرد. این خودرو را می‌توان نمونه‌ای از سیاست‌های شرکت رنو برای تواید خودرو‌های الکتریکی در آینده دانست.

رنو Kangoo ZE در ظاهر شباهت‌هایی با خودرو‌های ون دارد، ولی با کمی دقت می‌توان به جزییات بسیار متفاوت آن با انواعد خودرو‌های امروزی پی برد. این خودرو در واقع، وسیله نقلیه‌ای تمام برقی و هوشمند از نسل آینده خودرو‌های جهان است. شیشه‌های مشبک، رانندگی سیال و با ثبات از ویژگیث‌های بارز رنو Kangoo ZE است.

طرراحی مفهومی و متفاوت این خودرو از قسمت جلویی آن یعنی از چراغ‌ها و جلو پنجره شروع و تا انتهای خودرو ادامه می‌یابد. رنو Kangoo ZE فاقد هرگونه دستگره‌ای برای باز کردن درب‌های خودرو است و تمام درب‌ها به صورت لمسی و با اشاره انگشت باز می‌گردد. محل قرار گیری چراغ‌ها نیز همانند دیگر ویژه‌های این خودرو عجیب به نظرمی‌رسد و این ویژگی در جایگاه چراغ‌های عقب خودرو به وضوع مشخص است.

Kangoo ZE بیانگر رویکرد متفاوت رنو در تولید خودروهای آینده جهان

رنگ این خودرو تلفیقی از رنگ‌های سبز و خاکستری است. نکته جالب در مورد رنگ بدنه سازکاری آن با زاویه تابش نور به آن است، یعنی کسی که از طرف چپ به خودرو نگاه می‌کند در صورت مشاهده دقیق بدنه خودرو رنگی متفاوت از شخصی که در سمت راست خودرو ایستاده است را مشاهده می‌کند. کارشناسان معتقدند این تفاوت رنگ از زوایای مختلف اتفاقی نیست و بیانگر طراحی عمیق این خودرو و تفکر بزرگ مهندسان شرکت رنو است.

Kangoo ZE بیانگر رویکرد متفاوت رنو در تولید خودروهای آینده جهان

Kangoo ZE بیانگر رویکرد متفاوت رنو در تولید خودروهای آینده جهان

فضای بزرگ داخل این خودرو، رنو Kangoo ZE را به خودرویی مناسب برای سفر‌های برون شهری علاوه بر تردد در داخل شهر مبدل کرده است. رنو تضمین کرده است خودرو تمام الکتریکی آینده این شرکت هماهنگی کاملی با محیط زسیت داشته و کمرین آلوده ممکن را تولید می‌کند. رنو بیش از رونمایی طرح اولیه Kangoo ZE طرح‌های مفهومی آن را بار‌ها و بار‌ها با رایانه‌های پیشرفته طراحی کرده بود.Kangoo ZE بیانگر رویکرد متفاوت رنو در تولید خودروهای آینده جهان

Kangoo ZE بیانگر رویکرد متفاوت رنو در تولید خودروهای آینده جهان

Kangoo ZE بیانگر رویکرد متفاوت رنو در تولید خودروهای آینده جهان

متاسفانه رنو هنوز اطلاعات زیادی از ساختار داخلی و فنی این خودرو رائه نکرده است. رنو قصد دارد تا دو سال آینده با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۴۵۰ میلیون یورو کارخانه‌ای بزرگ و مجهز را برای تولید خودرو‌های الکتریکی در شمال فرانسه ایجاد کند. در هرحال رنو با برنامه ریزی گسترده و درک عدم جایگاه مناسب خودرو‌های بنزینی در آینده جهان، گام‌های بلندی را به سمت تولید خودرو‌های تمام الکتریکی هوشمند برداشته است.


بیشتر بخوانید: رنو کپچر نسخه S با امکانات فراوان عرضه می‌شود +تصاویر


انتهای پیام/

خودرو مفهومی و تمام الکتریکی رنو سال ۲۰۲۰ به بازار می‌آید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.