مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین گفت: تا کنون بیش از ۵۵۰ نفر در جشنواره ملی عکس دارالسلطنه قزوین و نخستین ماراتن عکاسی کشور ثبت نام کرده اند.

ثبت نام بیش از ۵۵۰ نفر در نخستین ماراتن عکاسی ایران در قزوینبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، رشوند آوه، مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین در جمع خبرنگاران گفت: تا کنون بیش از ۵۵۰ نفر از ۳۱ استان و یک عکاس ایرانی از فرانسه در جشنواره ملی عکس دارالسلطنه قزوین و نخستین ماراتن عکاسی کشور ثبت نام کرده اند که ۳۶۷ نفر تایید شده اند.

به گفته رشوند آوه، از مجموع شرکت کنندگان،۷۰ نفر مربوط به استان قزوین است.

وی اضافه کرد: در دومین جشنواره ملی عکس دارالسلطنه قزوین و نخستین ماراتن عکاسی کشور، محور گردشگری تاریخی و فرهنگی شهر از دروازه درب کوشک تا امام زاده حسین به طول سه و نیم کیلومتر مورد توجه قرار دارد.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین گفت: این جشنواره در ۴ بخش اصلی (فتوماراتن)، جنبی (معماری)، تلفن همراه و آرشیوی با قدمت بالای ۲۵ سال برگزار خواهد شد.

رشوند آوه افزود: از اهداف مهم برگزاری دومین جشنواره ملی عکس دارالسلطنه قزوین و نخستین ماراتن عکاسی کشور، ایجاد شور و نشاط اجتماعی در محور گردشگری شهر قزوین، ثبت قابل توجهی تصاویر مستند اجتماعی و معماری، معرفی هویت تاریخی و ظرفیت‌های گردشگری و فرهنگی و ثبت این محور گردشگری در اذهان مردم توسط عکاسان به عنوان مبلغان هنری است.

اولین جشنواره عکس ملی دارالسلطنه قزوین در بهار سال گذشته با محوریت سبزه میدان و دولتخانه صفوی با حضور عکاسانی از ۱۸ استان و دو عکاس از کانادا و انگلیس برگزار شد.

انتهای پیام/ک

جلسه کمیته راهبردی طرح تنظیم بازار محصولات کشاورزی در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار