مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده استان همدان از برگزاری مانور روز ملی ایمنی حمل و نقل و روز بدون حادثه در همدان خبر داد.

برگزاری مانور  روز ملی ایمنی حمل و نقل در همدانمصطفی پناهنده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده استان همدان درگفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  با اشاره به اینکه هفتم اردیبهشت روز ملی ایمنی حمل و نقل و روز بدون حادثه است، گفت: در این روز مانور سراسری با حضور نیروهای امدادی از راهداری، هلال احمر، اورژانس و پلیس راه به صورت نمادین در محور های موصلاتی استان همدان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه با فرهنگ سازی صحیح و ایجاد فرهنگ ایمنی در بین آحاد مردم آمار تصادفات و حوادث جاده ای به حداقل می رسد، بیان کرد: حضور در مدارس، آموزش به کودکان و آگاه سازی خانوداه ها توسط کارشناسان مجرب در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان همدان قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده استان همدان در ادامه افزود: امیدواریم با توزیع برشور ها و پوستر های تبلیغاتی، توصیه های ترافیکی و اقدامات کارشناسی  تصادفات و حوادث جاده ای در استان کاهش یابد.

وی با تاکید بر استفاده از حمل و نقل عمومی جاده ای ، بیان کرد: استفاده از حمل و نقل عمومی به جهت افزایش ضریب ایمنی و کاهش تصادفات همواره به مردم توصیه می شود.

انتهای پیام/د.ا

روز ملی ایمنی حمل و نقل و روز بدون حادثه در همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.