رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بوکان گفت: یک کارآفرین ٤۰میلیون ریال تجهیزات به کارگاه صنایع غذایی این مرکز اهدا کرد.

جعفر رحمانی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بوکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: اسماعیل جوانبخت از کارآفرینان حوزه صنایع غذایی این شهرستان، در اقدامی خیرخواهانه یک دستگاه میکسر قنادی به ارزش ٤۰ میلیون ریال را به کارگاه صنایع غذایی این مرکز اهدا کرد.

وی افزود: این دستگاه که در آموزش‌های شیرینی پزی این مرکز مورد استفاده قرار می‌گیرد، برای تولید خمیر‌های کروسان و خشک، کیک‌های اسفنجی و خامه کاری کاربرد دارد و بیشتر کار‌های رسته قنادی به وسیله این دستگاه انجام می‌شود.

رحمانی تصریح کرد: جوانبخت که مدیر یکی از قنادی‌های مطرح بوکان است، قبل از این به عنوان استادکار مهارتی کارگاه شیرینی پزی با مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بوکان همکاری داشته و از نزدیک نظاره گر کمبود‌های موجود در این مرکز بوده و این خود سبب این کار نیکو شد و باعث شد که قدمی مثبت در راه اشتغالزایی جوانان این مرز و بوم برداشته شود.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بوکان تاکید کرد: با توجه به کمبود امکانات در این مرکز و نقش موثر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در اشتغالزایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی خصوصا در میان جوانان، این مرکز پذیرای کمک‌های خیّران معزز شهرستان بوکان در این زمینه می‌باشد.

مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بوکان دارای ٤۰ کارگاه آموزشی فعال است و سال گذشته رتبه اول عملکرد آموزشی مراکز آذربایجان غربی را کسب کرد.
 
انتهای پیام/م
 

اهدای چهل میلیون ریال تجهیزات به مرکز فنی و حرفه‌ای بوکان توسط یک کار آفرین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.