فرماندار بافق گفت: آمار اشتغال در سال ۹۷ در شهرستان بیش از دو هزار نفر بوده که این آمار در سال جاری به ۳ هزار نفر افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در نشست کارگروه اشتغال شهرستان گفت: در سال ۹۶ قریب به دو هزارو ۳۹۶ نفر بیمه شده اجباری در شهرستان داشتیم که این امار در سال گذشته به دو هزارو ۴۲۴ نفر افزایش پیدا کرد که از این تعداد برای ۶۴۰ نفر اولین بار اشتغال ایجاد شد.

وی افزود: امسال پیگیر هستیم که در سال جاری امار اشتغال در شهرستان به ۳ هزار نفر افزایش پیدا کند و ضمن اینکه با تشکیل مرتب کمیسیون کارگری امار بیکاری در شهرستان کاهش یابد.

فرماندار بافق ادامه داد: با توجه به امار ۱۴ هزارو ۷۶۹ نفری شهرستان، امار بیمه بیکاری به ۸۵ نفر می‌رسد که این امار کمتر از ۶ دهم است، اما باید تقلیل پیدا کند.

زاده رحمانی با اشاره به رونق تولید شعار سال جاری گفت: در راستای انجام برنامه و سیاست‌های دولت برای ایجاد اشتغال نیاز داریم سه بخش صنعت و معدن، خدمات و کشاورزی را در شهرستان پیش ببریم.

وی افزود: در سال جاری به بخش‌های خدمات و کشاورزی ورود بهتری خواهیم داشت تا ظرفیت بالقوه در این دو بخش به ظرفیت بالفعل تبدیل شود و سبب ایجاد اشتغال و ارزش افزوده شود.

انتهای پیام/ی

آمار بیمه بیکاری شهرستان کمتر از شش دهم است

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.