فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر و کشف بیش از ۳ تن و ۶۰۰ کیلو مواد افیونی در عملیات مقتدرانه پلیس خبر داد.

کشف بیش از ۳ تن و ۶۰۰ کیلو مواد افیونی در سیستان و بلوچستان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سردار محمد قنبری، گفت: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، ۲ تیم از اعضای باند مسلح قاچاق مواد مخدر که قصد جابه جایی مواد مخدر از شهرستان‌های سراوان و دلگان را داشتند شناسایی کردند.

سردار قنبری بیان کرد: ساعت ۱ و ۴۵ دقیقه بامداد روز گذشته، مأموران پلیس، یکی از این تیم‌ها را که با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ نقره‌ای از سراوان به سمت شهرستان خاش در حرکت بود را ردزنی کردند.

وی گفت: تکاوران پلیس پس از دستگیری ۲ قاچاقچی در بازرسی از خودروی مذکور یک تن و ۵۸۴ کیلو تریاک، ۲۰ کیلو و ۹۶ گرم حشیش، یک قبضه کلت و مقداری مهمات کشف کردند.

سردار قنبری ادامه داد: مأموران پلیس با رصد اطلاعاتی دقیق، تیم دوم از این باند را که قصد جابه جایی ۲ تن مواد مخدر از شهرستان دلگان به یکی از استان‌های همجوار را داشت شناسایی کردند.

وی اظهار کرد: ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه صبح روز گذشته مأموران پلیس با اطمینان از حرکت قاچاقچیان به محور دلگان به زهکلوت اعزام شده و سرراه سوداگران مرگ کمین کردند.

سردار قنبری گفت: اشرار و قاچاقچیان با یک دستگاه وانت نیسان آبی رنگ فاقد پلاک که توسط یک دستگاه پژوی ۴۰۵ اسکورت می‌شد با مشاهده مأموران بر سرعت خود افزودند و بدون توجه به دستور ایست پلیس، با تغییر مسیر به سمت روستا‌های اطراف، شروع به تیراندازی به طرف آن‌ها کردند.

وی ادامه داد: قاچاقچیان در این درگیری با به آتش کشیدن خودروی وانتِ حامل مواد، با خودروی پژوی اسکورت از طریق جاده‌های فرعی از صحنه عملیات گریختند.

سردار قنبری گفت: مأموران در بازرسی از این خودرو ۳۶۱ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک، ۲۳ کیلو و ۸۹ گرم حشیش، یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات کشف کردند که بیش از یک تن و ۶۰۰ کیلو از این مواد افیونی به علت بنزین فراوانی که قاچاقچیان به روی آن‌ها ریخته بودند در شعله‌های آتش سوخت.

انتهای پیام/گ

کشف مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار