جامعه کارگری استان به مناسبت ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر با استاندار آذربایجان غربی دیدار کردند.

دیدار جامعه کارگری با استاندار آذربایجان غربیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،جامعه کارگری استان به مناسبت ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر با استاندار آذربایجان غربی دیدار کردند.
 
استاندار آذربایجان غربی در این دیدار با اشاره به این که ایران اسلامی با رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب توانسته با وجود تمام تحریم‌ها راه عزت و سربلندی را ادامه دهد گفت: دشمنان انقلاب با جنگ روانی علیه ملت ایران درصدد طراحی توطئه‌های اقتصادی هستتد که با درایت و هوشیاری رهبر معظم انقلاب همه این دسیسه‌ها خنثی شده است.
 
آقای شهریاری با بیان اهمیت حمایت از واحد‌های تولیدی و افزایش میزان اشتغال موجود در استان افزود: ۱۱۷ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی برای استان در طول گذشته صورت گرفت که در کنار آن ۲۵۰۰ میلیارد تومان نیز درخواست سرمایه گذاری داخلی شده است.
 
آقای نقی زاده مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این دیدار گفت: حضور فعالانه بنگاه‌های اقتصادی و کارگران در عرصه‌های تولیدی و اقتصادی به عنوان مهمترین عناصر تولید می‌تواند در عملی کردن شعار سال موثر باشد.
 
آقای مقدمی کیا مدیرکل تامین اجتماعی استان نیز در این جلسه از افزایش ۳ درصدی میزان بیمه شدگان تامین اجتماعی در سال گذشته خبر داد و گفت: حدود ۷۷ هزار بازنشسته و از کار افتاده از سازمان تامین اجتماعی استان حقوق می‌گیرند.
 
انتهای پیام/م
 

استاندار آذربایجان غربی با جامعه کارگری دیدار و گفت و گو کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.