وزیر ورزش و جوانان گفت: تکمیل و بهره برداری از حدود ۵۰۰ طرح ورزشی در نقاط مختلف کشور امسال هدفگذاری شده است که با اختصاص منابع بیشتر این تعداد طرح افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مسعود سلطانی فر روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر در جمع خبرنگاران افزود: سال گذشته تکمیل و بهره برداری از ۵۰۰ طرح ورزشی را هدفگذاری کرده بودیم که با توجه به تمرکز خوب دولت، همکاری مجلس شورای اسلامی و همچنین استفاده از ردیف اختصاصی ۲۷ صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده، بیش از ۷۰۰ طرح را تکمیل و به بهره برداری رساندیم.

وزیر ورزش با اشاره به وجود طرح‌های زیاد ورزشی در همدان با پیشرفت فیزیکی مطلوب بیان کرد: هم اکنون حدود ۲۰ طرح ورزشی در این استان در حال تکمیل است که تعدادی را تا هفته دولت و بخشی را نیز تا دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد که شامل زمین چمن، ورزشگاه، سالن سرپوشیده و استخر‌های مختلف است.

وی ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر را یکی از طرح‌های بزرگ ورزشی استان همدان با پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصد دانست و ابراز امیدواری کرد: این چند درصد باقیمانده نیز بزودی تکمیل شود و پس از ماه رمضان امسال شاهد افتتاح آن باشیم.

سلطانی فر ادامه داد: ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر تا پایان حدود ۲۰۰ میلیارد ریال صرف احداث و تکمیل آن خواهد شد که اگر بخواهیم امروز شروع به ساخت چنین مجموعه‌ای کنیم، بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

«مسعود سلطانی فر» ورزش و جوانان امروز پنجشنبه به منظور شرکت در گردهمایی هیات اندیشه ورزان جوان، دبیران سازمان‌های مردم نهاد جوان، هیات‌های ورزشی و جامعه ورزش استان همدان و شرکت در شورای اداری تویسرکان به استان همدان سفر کرد.

بازدید از سالن تیراندازی شهر همدان و ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر و بهره برداری از استخر بانوان شهرستان تویسرکان از دیگر برنامه‌های وزیر ورزش و جوانان به این استان بود.

انتهای پیام /پ

سفر وزیر ورزش به همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.