نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: نگاه به جامعه کارگری باید از منظر کرامت انسانی باشد و جایگاه و امنیت شغلی این قشر باید دغدغه همه باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با اعضای تشکل‌ها و بسیج کارگری با بیان اینکه  کرامت کارگران باید با حفظ امنیت کاری تامین شود، گفت: این دیدار‌ها زمینه بسیار خوبی را فراهم می‌کند تا از درد‌های مردم مطلع شویم و برای حل این مشکلات در راه رضای خدا قدم برداریم تا مورد غضب الهی قرار نگیریم.

 حجت الاسلام والمسلمین  عابدینی با اشاره به نامگذاری امسال به «رونق تولید» گفت: با رونق تولید، امنیت شغلی و اشتغالزایی با ثبات می‌شود.

وی با انتقاد از جایگزین شدن نگاه باندی و حزبی به جای شایسته سالاری تصریح کرد: نگاه چپی و راستی به جامعه ما صدمات جبران ناپذیری وارد کرده است، جناح گرایی یک بازی کودکانه است.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: تمام مشکل جامعه ناشی از این است که نگاه مسلمانی بر اعمال و رفتار و انتخاب‌های ما نیست، ما باید غیرت اسلامی و عدالت خواهی در باره کارگران و مشکلات مردم داشته باشیم.

وی اذعان کرد: کارگران را فقط یک ربات کاری نمی‌دانیم، زیرا این نگاه دور از شرف انسانی و اسلامی ماست، کارگر شخصیتی است که پیامبر اسلام (ص) بر دستان وی بوسه زده است.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: کیفیت کالا مدنظر همه تولیدکنندگان و صنعتگران قرار گیرد تا کالای ایرانی را به یک برند برتر جهانی تبدیل کنیم.

انتهای پیام/ک

دیدار اعضای تشکل‌ها و بسیج کارگری استان با امام جمعه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.