مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: مشکل افت فشار گاز در استان احتمالا تا سه روز آینده برطرف می‌شود.

احمدپور مدیرعامل شرکت گاز مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: خط ۳۰ اینچ آستانه اشرفیه گیلان به علت سیلاب رودخانه سپیدرود از بین رفته و محدودیت فشار گاز برای مردم آن منطقه ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون گاز مردم غرب و شمال شرق مازندران از گیلان تامین می‌شد، افزود: با وجود مشکل کمبود گاز در گیلان ما باید گاز برخی از مشترکان آن‌ها را تامین کنیم.

احمدپور با بیان اینکه قرار بود عصر دیروز مشکل افت فشار گاز مردم استان برطرف شود افزود: نیرو‌های و اکیپ‌های امدادی در گیلان در حال تعمیر نقاط آسیب دیده هستند، اما به دلیل عمق خسارت احتمالا بازسازی این خطوط بیش از سه روز زمان می‌برد.
 
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه هم اکنون وضعیت جوی مساعد شده است و سرما غیر قابل تحمل نیست، گفت: یک میلیون و ۳۸۰ هزار مشترک گاز در مازندران داریم و اولویت مصرف گاز با مشترکان خانگی و اصلی استان است.
 
وی با بیان اینکه مشترکان گاز در مازندران مشکل خاصی از نظر قطع گاز ندارند، گفت: از مردم مازندران تقاضا داریم در مصرف گاز رعایت صرفه جویی را در اولویت برنامه خودشان قرار دهند.
 
مدیرعامل شرکت گاز مازندران افزود: اکنون حدود ۴۰۰ هزار مشترک در آستانه اشرفیه گیلان با افت فشار گاز مواجه هستند و ما از خط انتقال گاز سمنان، دامغان، کیاسر و ساری در حال تامین گاز آن‌ها هستیم.
 
احمدپور گفت: در شرایط سرد روزانه ۳۰ تا ۳۵ میلیون متر مکعب گاز در مازندران مصرف می‌شود.


انتهای پیام/ آ
 


کمک شرکت گاز مازندران برای جبران گاز منازل مردم آستانه اشرفیه گیلان

برچسب ها: گازرسانی ، شرکت گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.