امام جمعه موقت بیرجند گفت: باید به قشر کارگر بیشتر توجه شود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، حجت الاسلام عبادی، امام جمعه موقت بیرجند امروز در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک هفته کار و کارگر با بیان اینکه باید به قشر کارگر بیشتر توجه شود، گفت: این توجه تنها نباید از سوی مردم باشد بلکه مسئولان و کارفرمایان نیز باید این قشر زحمت کش جامعه را دریابند.


وی افزود: حمایت و خرید کالای ایرانی مرغوب حمایت از جامعه کارگران و زمینه ساز رونق تولید است.


حجت الاسلام سید محمد باقر عبادیذدر ادامه به سیل اخیر در برخی از استان‌های کشور اشاره کرد و گفت: این سیل علی رغم همه تلخی‌هایی که برای هموطنانمان دربرداشت، اما موجی از همدلی و همراهی مردم، مسئولان، ارتش، سپاه، جامعه روحانیت و جوان‌های جهادی را به تصویر کشید و چنان الفت و برادری ایجاد کرد که دشمنان فهمیدند اگر شرایطی مانند دفاع مقدس در کشور رخ دهد بازهم این مردم در کنار همدیگر هستند.


خطیب موقت جمعه بیرجند در بخش دیگری از سخنان خود به خباثت‌ها و دشمنی‌های تمام نشدنی آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکای جنایت کار ایران و سپاه پاسداران را تروریست می‌خواند در حالی که خود داعش را متولد کرده و به کمک پول‌های عربستان و امارات او را پرورش داده است.


حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه با وجود این همه خباثت و دشمنی، اما هنوز برخی در اوهام غرب به سر می‌برند افزود: این افراد باید به جای تکیه به غرب به اقتصاد مقاومتی تکیه کنند و آن را محقق سازند و از جنایت‌های آمریکا، چون تحریم کمک‌ها به مردم سیل زده کشور درس عبرت بگیرند.


وی همچنین به مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص تروریست خواندن ارتش امریکا اشاره کرد و گفت: این مصوبه برد رسانه ای، نظامی و بین المللی خوبی داشته است.


امام جمعه موقت بیرجند همچنین با اشاره به اینکه انشالله امسال سال گشایش برای ملت ایران است افزود: این خیال را که ما نفت ایران را جبران میکنیم راباید عربستان و امارات به گور برند، زیرا ملت ایران هرگز به آن‌ها اجازه صادرات نفت آن هم از خلیج همیشه فارس را نخواهد داد.


حجت الاسلام عبادی همچنین به برخی مناسبت‌های پیش رو نیز اشاره کرد و گفت: به مناسبت روز ایمنی و حمل نقل عمومی از مسئولان می‌خواهیم که تلاش خود را برای جاده‌ها و ریل استان چند برابر کنند.


سالروز آغاز به کار شورا‌های اسلامی شهر و روستا، آغاز دهه تکریم و غبارروبی مساجد به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان، سالروز عملیات بیت المقدس، روز ملی خلیج فارس و سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم هم از دیگر مناسبت‌های هفته پیش رو است که امام جمعه موقت بیرجند به آن‌ها اشاره کرد.
انتهای پیام/ب


رونق تولید در گرو خرید کالای ایرانی

 

برچسب ها: نماز جمعه ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.