مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: یکی از اهداف سپاهان این بود که تیم در حد قهرمانی ببندیم،هنوز هم برای قهرمانی امیدوار هستیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره تساوی بدون گل تیمش برابر تیم پرسپولیس اظهار کرد: یکی از اهداف سپاهان این بود که تیم در حد قهرمانی ببندیم، تیم ما شرایط بدی ندارد و هنوز هم امیدوار هستیم و هر سال هدف سپاهان قهرمانی است. اینکه شما می‌گویید ما این همه هزینه کردیم درست نیست و ۲، ۳ تیم بیش از ما هزینه کردند.  

هزینه های تراکتورسازی، استقلال و پرسپولیس بیشتر از تیم ما است 

او درباره اینکه منظورش از ۲، ۳ تیم، باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هستند، گفت: بله شما مطمئن باشید که هزینه‌های باشگاه‌های تراکتورسازی، استقلال و پرسپولیس بیشتر از تیم ما بوده است ضمن اینکه آن‌ها فقط یک تیم فوتبال دارند، اما من ۷۰ تیم دارم. کل بودجه من شاید کمتر از باشگاه‌های دیگر باشد، اما من برای ۷۰ تیم هزینه می‌کنم و   ۳۵۰۰ ورزشکار دارم و همه تیم‌های ما در سطح قهرمانی هستند و اینکه هزینه این همه ورزشکار را با بودجه معقول تامین می‌کنم. برخی از باشگاه‌های ما فقط در هندبال فعال هستند و برخی دیگر در والیبال فعالیت می‌کنند. من در فوتبال ۲۸ تیم از رده‌های نونهالان تا بزرگسالان دارم و تیم‌های ب هم داریم.  

تابش درباره اینکه قلعه نویی هر بازیکنی خواسته است جذب کردید و آیا با قلعه نویی برای فصل بعد ادامه می‌دهید، گفت: اصول کار باید این باشد و سرمربی تیم رده ۹ ساله ما استقلال کامل برای بستن تیم دارد و من نباید بازیکن بگیرم و بعد به سرمربی بگویم با این‌ها کار کند و این موضوع طبیعی است. سرمربی والیبال ما هم نفراتی را معرفی می‌کند و ما جذب می‌کنیم.  

او درباره وضعیت خالد شفیعی تصریح کرد: خالد شفیعی یک آسیب دیدگی جزیی داشت که بازی نکرد.  

همه نقاط زمین بازی جنگ بود 

تابش درباره داوری و درگیری‌ها بیان کرد: داوری این بازی سخت بود و باید قبول کنید که همه نقاط زمین یک جنگ بود و هر ۲ تیم به دنبال پیروزی بودند و در مجموع سوت تعیین کننده‌ای زده نشد که به ضرر یکی از تیم‌ها بشد. در مجموع از داوری ایرادی ندیدم.  

هواداران ما مورد ضرب و شتم قرار گرفتند 

او درباره آشوب‌ها بیان کرد: من هنوز ماجرا را نمی‌دانم و ما اینجا مهمان بودیم و از شروع بازی هواداران ما مورد ضرب و شتم و سنگ پرانی قرار گرفتند و جمعیتی هم الفاظ زشت علیه سرمربی تیم ما می‌گفتند و این درست نیست و باید فکر اساسی باید کرد.  

مدیرعامل سپاهان درباره حرکت برانکو علیه کادر فنی و قلعه نویی در پایان بازی انجام داد، گفت: من آن صحنه را ندیدم تا پیگیری کنم.  

تابش درباره اینکه خیلی از افراد نگران بازی جام حذفی پرسپولیس و سپاهان هستند، گفت: فقط دعا کنید که امروز یک تعداد کشته نشدند و  به هر حال تعداد زیادی زخمی شدند و سرهایشان شکسته است و امیدوارم که اتفاقی برایشان رخ ندهد. انشاالله در بازی بعد تدابیری اندیشیده شود که این شرایط پیش نیاید.  

او درباره اینکه با مساوی برابرپرسپولیس از قهرمانی دور شدید، گفت: ما هنوز شانس قهرمانی داریم و همه تلاش خود را می‌کنیم.  

مدیرعامل سپاهان درباره اینکه قلعه نویی در نشست خبری حاضر نشد، گفت:  از قلعه نویی بپرسید و هنوز با این مربی صحبت نکردم.  


بیشتر بخوانید:

ترکیب پرسپولیس برابر سپاهان مشخص شد

محرومان و مصدومان پرسپولیس برای دیدار با سپاهان

سابقه دیدار های پرسپولیس و سپاهان؛ از آب‌های مسموم تا قهرمانی با امپراطور


انتهای پیام/ 

اظهارات مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان دیدار مقابل پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار