مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: امروز همزمان با روز ایمنی حمل و نقل مراکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین در استان با ۳۰ درصد تخفیف ارائه خدمات خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در جلسه کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با علام این خبر گفت: همزمان با روز ایمنی حمل و نقل (۷اردیبهشت) برنامه آموزش عابران پیاده و رانندگان ادوات کشاورزی با همکاری صدا و سیما و پلیس راه در سطح استان برگزار می‌شود.

وی با قدردانی از اقدامات ارزنده رسانه‌ها به ویژه صداوسیما در فرهنگ سازی رانندگی و کاهش تصادفات افزود: بیشترین تصادفات فوتی مربوط به خودرو سواری است که در راستای کاهش آن از ظرفیت صدا و سیمای استان استفاده خواهیم کرد.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان اردبیل افزود: به واسطه برنامه‌های آموزشی میزان تصادفات موتورسیکلت، وانت بارها، عابران پیاده و رانندگان ادوات کشاورزی با کاهش همراه است.

همچنین مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل با تقدیر از خدمات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و سایر دستگاه‌های ترافیکی در ایمن سازی محور‌های مواصلاتی به ضرورت مطالعه پهنه‌های تصادفی استان تاکید کرد.

موسی کنعان پور گفت: این مطالعات می‌تواند برنامه جامعی برای کاهش تصادفات و تمرکز در مناطقی که بیشترین میزان تصادفات را دارند باشد.

وی افزود: علاوه بر این مطالعه سرعت گیر‌ها در محور‌های مواصلاتی استان آغاز شده تا نسبت به استانداردسازی و حذف سرعت گیر‌های مازاد اقدام شود.

مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل خواستار مشارکت تمامی دستگاه‌ها در کاهش تصادفات شد و گفت: هر اقدامی در این خصوص مورد حمایت کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان است.

انتهای پیام/ح

آغاز مطالعه سرعت گیر‌ها در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.