استاندار بوشهر گفت: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان به رونق تولید و ایجاد اشتغال کمک کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در جلسه رونق تولید استان بوشهر افزود: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان بوشهر باعث تسهیل در رونق تولید و ایجاد اشتغال شوند.

وی بر نظارت دستگاه‌ها و بانک‌ها بر هزینه کرد تسهیلات اشتغال‌زایی تاکید کرد و ادامه داد: تسهیل‌گری به معنای نادیده گرفتن قوانین و مقررات نیست و باید فرایند‌های زاید حذف و با تسریع در فرایند سرمایه گذاری، تولید رونق گیرد.

استاندار بوشهر گفت: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های بوشهر تسهیل‌گر رونق تولید و ایجاد اشتغال باشند

گراوند از مسئولان سازمان جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خواست با ارائه طرح‌های اشتغال‌زا و راهکار‌های رونق تولید، توافقات سفر هیات دولت به استان بوشهر را با جدیت پیگیری و اجرا کنند.

وی از تعیین مسئول پیگیری‌های ویژه مصوبات و توافقات سفر هیات دولت به استان خبر داد و افزود: از طرح‌های دانش‌بنیان در حوزه رونق تولید و اشتغال حمایت می‌شود و استان بوشهر به عنوان استان نمونه در نظر گرفته شده است.

استاندار بوشهر معرفی ظرفیت‌ها و فرصت‌های کارآفرینی و اشتغال‌زایی به مردم و سرمایه‌گذاران را خواستار شد و از اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان خواست موضوع پنجره واحد سرمایه‌گذاری را پیگیری و گزارشی از روند کار را برای جلسات بعد ارائه کند.

گراوند، داشتن اقتصاد محکم، پایدار و پویا را مهمترین عامل ناکامی دشمنان دانست و گفت: همه ما وظیفه داریم با تمام توان برای رونق تولید تلاش کنیم.

انتهای پیام/ک

دستگاه‌ها و بانک‌ها بر هزینه کرد تسهیلات اشتغال‌زایی نظارت کنند

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.