مجری طرح فیلم ده نمکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«زندانی‌ها» فیلم کم خرجی بود/ تبلیغات خوبی برای فیلم انجام نشد

نجف زاده گفت: فیلم «زندانی‌ها» می‌توانست با تبلیغات بهتر در اکران نوروزی موفقیت بیشتری را کسب کند.

زندانی ها به نسبت هزینه کرد فروش مناسبی داشت/ تبلیغات خوبی برای فیلم انجام نشدعلیرضا نجف زاده مجری طرح فیلم سینمایی «زندانی‌ها»، در گفتگو با خبرنگار   حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فروش این فیلم در اکران نوروز و همچنین کار با مسعود ده نمکی گفت: تجربه کار با مسعود ده نمکی برای من بسیار ماندگار بود و فکر می‌کنم در طول این دو دهه فعالیتم در سینما و تلویزیون فیلم «زندانی‌ها» یکی از ماندگار‌ترین روز‌های زندگیم را رقم زد. حال و هوای پشت صحنه فیلم‌های ده نمکی بسیار سلامت و شفاف است و شما بسیار احساس خوبی در زمان فعالیت با او تجربه می‌کنید.

وی با اشاره به اینکه به نظر من فیلم «زندانی‌ها» با توجه به هزینه‌هایی که انجام داده است فروش مناسبی را تجربه کرده، اظهار کرد: در حال حاضر در سینما هیچ فیلمی را نمی‌توان زیر ۲ یا ۳ میلیارد ساخت و «زندانی‌ها» هزینه زیادی نداشته است. این را هم در نظر داشته باشیم که این فیلم مانند فیلم‌های گذشته آقای ده نمکی فضای بزرگی و عظیمی ندارد و فیلم کم خرج تری به حساب می‌آید.

وی درباره اکران نوروزی و نحوه نمایش این فیلم در سینما‌ها تصریح کرد: اکران در سینما دیگر به یک جنگ بدل شده است و این ماجرا در اکران نوروزی نمود بیشتری هم پیدا می‌کند. فیلم «زندانی‌ها» با اکران مردمی بیشتر و تبلیغات مناسب‌تر می‌توانست فروش بالاتری را پیدا کند، اما در این بخش موفق عمل نشد. من خودم هنوز به عنوان مجری طرح به هیج کدام از اکران‌های مردمی دعوت نشده ام و هنوز فیلم را ندیده ام!

وی در پایان گفت: با توجه به محتوای فیلم که به موضوع مهدویت می‌پردازد، نیمه شعبان می‌توانست فرصت مناسبی برای اکران‌های مردمی و تبلیغات ویژه برای این فیلم باشد. ما در ایام ماه شعبان مناسبت‌های مختلفی را داشتیم که با تبلیغات بهتر و کامل‌تر فیلم فروش بالاتری را می‌توانست پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار