مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: ۴۴ خانوار زیر پوشش کمیته امداد براثر سیلاب در منطقه سیستان آسیب دیدند که کار سرکشی و تامین برخی اقلام مورد نیاز آنان انجام شده است.

۴۴ خانوار کمیته امداد بر اثر سیلاب سیستان آسیب دیدندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سید مهدی عبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به وقوع سیل در شهرستان هیرمند مرحله نخست شناسایی کمبود‌ها و نیاز‌های اساسی مددجویان کمیته امداد انجام شده است.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده ۵۰ عدد پنکه و ۱۰۰ سبدغذایی توسط کمیته امداد امام (ره) برای سیل زدگان شهرستان هیرمند در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان بیان کرد: تهیه سبد بهداشتی در دستور کار این نهاد است که بزودی تهیه و بین خانواده‌ها توزیع خواهد شد.

وی بیان کرد: روز گذشته هزار پرس غذای گرم توسط کمیته امداد امام (ره) طبخ و در بین خانواده‌های سیل زده هیرمند توزیع شد.

وی افزود: مردم نیکوکار سیستان و بلوچستان کمک‌های نقدی خود را می‌توانند با شماره‌گیری کد #۰۵۴*۸۸۷۷*یا از طریق واریز به شماره ۰۱۰۷۰۷۳۴۳۴۰۰۶ و یا با نصب اپلیکیشن سنا و سکه و پرداخت از قسمت نیکوکاری کمیته امداد این استان به هموطنان در مناطق سیل زده اهدا کنند.

انتهای پیام/ع

شناسایی کمبود‌ها و نیاز‌های اساسی مددجویان کمیته امداد انجام شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار