آبرسانی بلندمدت به برخی از شهرهای استان کردستان در افق سال ۱۴۲۵

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان از آبرسانی بلندمدت به ۲۷ شهر استان کردستان در افق سال ۱۴۲5 خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمدحسین محمدی با ارائه گزارشی از طرح‌های آبرسانی بلندمدت به شهرهای استان در افق سال ۱۴۲۵ گفت: یکی از این طرح‌ها آبرسانی به شهر سنندج است که از محل سدهای قشلاق و آزاد آب موردنیاز آن تأمین می‌شود.

وی افزود: آبرسانی به شهر شویشه از محل سد آزاد، آبرسانی به شهرهای دیواندره و زرینه از محل سد سیازاخ، آبرسانی به سقز از محل سدهای چراغ‌ویس و شهید کاظمی از دیگر طرح‌های آبرسانی این شرکت است.

وی خاطرنشان کرد: آبرسانی به شهر صاحب از محل سد شهید کاظمی از دیگر پروژه‌های آبرسانی بلندمدت در دست اجرا در شهرهای استان کردستان به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان تصریح کرد: آبرسانی به شهرهای بانه، آرمرده، کانی‌سور و بوئین از محل سدهای بانه و عباس‌آباد، آبرسانی به شهرهای بیجار، پیرتاج، توپ‌آغاج و بابارشانی از محل سد سیازاخ و آبرسانی به شهر حسن‌آباد یاسوکند از محل سد شیخ بشارت از دیگر طرح‌ها است.
محمدی خاطرنشان کرد: آبرسانی به شهرهای قروه، سریش‌آباد، دزج، دلبران، دهگلان و بلبان‌آباد از محل سد قوچم، آبرسانی به کامیاران از محل سد گاوشان از دیگر طرح‌های آبرسانی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان به شمار می‌روند.

وی در پایان بیان کرد: آبرسانی به موچش از محل سد رمشت، آبرسانی به مریوان و کانی‌دینار از محل سد گاران و آبرسانی به شهرهای سروآباد و اورامان تخت از محل سد آزاد دیگر طرح‌های آبرسانی بلندمدت به شهرهای استان کردستان است.

انتهای پیام/م

 

 

برچسب ها: تسهیلات ، آبررسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار