رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمل ازپرداخت ۲۹ میلیارد ریالی تسهیلات مشاغل خانگی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ولی الله چلابی رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمل با اشاره به شعار سال و نقش کارگران در تحقق آن گفت: کارگران یکی از اصلی‌ترین بخش‌های چرخه تولید کشور هستند و نقش اصلی را در تحقق شعار سال که همان رونق تولید است، بر عهده دارند.

وی با اشاره به شعار سال و نقش کارگران در تحقق آن افزود: کارگران یکی از اصلی‌ترین بخش‌های چرخه تولید کشور هستند و نقش اصلی را در تحقق شعار سال که همان رونق تولید است، بر عهده دارند.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمل درخصوص اقدامات صورت گرفته اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آمل در خصوص دادن تسهیلات اشتغالزایی در روستا‌های آمل گفت: درسال ۹۷ تسهیلات اشتغال روستایی ۲۳۰.۳۲۹ میلیارد ریال بوده  که ۵۰ درصد بیشتر از اعتبارات شهرستان جذب شد و ۲۷۲ نفر اشتغال مستقیم  ایجاد کرد.

چلابی افزود: تسهیلات اشتغال فراگیر ۵۰۳.۶۶۵ میلیارد ریال است که برای ۴۹۸ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرد.

وی از پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی ۲۹ میلیارد ریال  در سال ۹۷ خبرداد.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمل افزود: در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ با کاهش شکایات در حوزه روابط کار، ۲۵۰۰ شکایت ثبت شده داشتیم که از تلاش واحد بازرسی کار و روابط کار در ترویج و آموزش و مشاوره روابط کار به کارگران و کارفرمایان این اتفاق افتاده که جای تقدیر و تشکر دارد.

چلابی با اشاره به اینکه در آمل ۵ شهرک صنعتی وجود دارد گفت: خوشبختانه با تعاملات بسیارخوبی که در شهرستان آمل وجود دارد تمام سعی و تلاش مدیران شهرستانی بر این است که بتوانیم ضمن حفظ اشتغال موجود در امر تولید گام‌های را برداریم.

 رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان آمل افزود: در برگزاری هرچه باشکوهتر هفته کار وکارگر فرمانداری ویژه آمل، شهرداری ها، خانه کارگر، انجمن صنفی کارگران ساختمانی، انجمن صنفی کارفرمایان و تشکل‌های کارگری در سطح شهرستان همکاری دارند.

انتهای پیام/ م

تسهیلات مشاغل خانگی برای آملی‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار