مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با تاکیدات نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل، جشنواره کوچ عشایر سال آینده به صورت بین المللی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با تاکیدات نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل، جشنواره کوچ عشایر سال آینده به صورت بین المللی برگزار خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم در دومین جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل برگزاری جشنواره کوچ عشایر به صورت بین المللی در سال آینده به تصویب اعضای کارگروه برسد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: در این جشنواره باید ظرفیت‌های عشایر به صورت جهانی شناسانده شود تا این قابلیت‌ها به صورت بین االمللی عرضه و معرفی شوند.

فلاحی در خصوص احداث اکو کمپ عشایری و همچنین برپایی نمایشگاه دائمی عشایر تاکید کرد: برای عرضه ظرفیت‌های عشایر استان نیاز به یک اکو کمپ دائمی داریم که با صدور مجوز و اعتبارات سرمایه گذاری مشکلی نخواهیم داشت و در اولین فرصت این موضوع را از طریق استاندار محترم اردبیل و معاون محترم رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی کشور پیگیری خواهیم کرد.

وی بیان کرد: برای شناساندن این ظرفیت برگزاری یک روزه جشنواره کوچ عشایر کافی نخواهد بود و ما به دنبال این هستیم که این جشنواره به مدت یک هفته تا ۱۰ روز برگزار شود.

انتهای پیام/ح

احداث اکو کمپ عشایری در اردبیل

برچسب ها: عشایر ، میراث فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.