مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزدگفت: بزرگداشت فرهیختگان و مفاخر فرصتی است تا زوایای پنهان شخصیت‌های ادبی و فرهنگی هرمنطقه نمایان شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مجید جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد افزود: امروز مراسم نکوداشت سید محمد حسینی زاده و همسرش فاطمه متقی دوتن از مفاخر ادبی و فرهنگی خاتم باحضور مسئولان، شاعران و مردم درمحل کانون آیت الله خاتمی هرات برگزار شد.

وی پاسداشت و نکوداشت مفاخر هرمنطقه را یک نوع عمل نیک و ماندگار بیان کرد و افزود: بزرگداشت فرهیختگان و مفاخر فرصتی است تا زوایای پنهان شخصیت‌های ادبی و فرهنگی هرمنطقه نمایان شود تا از آنان به عنوان چراغی برای آیندگان روشن نماییم.

فرجام فاضلی فرماندار شهرستان خاتم در آئین نکوداشت دوتن از مفاخر شهرستان خاتم گفت: شناسایی نکوداشت مفاخر فرهنگی وهنری هر منطقه امری ضروری و خداپسندانه است چراکه پاسداشت نام و یاد بزرگان باعث بازشناسی هویت و ایجاد انگیزه وخود باوری و درنتیجه ارتقای فرهنگ عمومی آن جامعه می‌شود.

درپایان  از سوی مسئولان لوح تقدیر و هدایایی به خانواده حسینی زاده و فاطمه متقی  اهدا شد.

 اثر فاطمه متقی به نام‌های کی میدونه دردم چیه، سید روسی، دلتنگی‌های من و مجموعه اشعار حدیث عشق از آثار چاپ شده این شاعر است.

فاطمه متقی متولد ١٣١٨ است.

انتهای پیام/ی

آئین نکوداشت دوتن از مفاخر ادبی و فرهنگی شهرستان خاتم

برچسب ها: شعر ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار