استاندار ایلام گفت: اتحادیه مرغداران استان با وجود توافقات و حمایت ها به تعهد خود عمل نکردند و همین مساله موجب بروز مشکل در بازار مرغ استان شده که باید مسئولیت آنها بر کشتارگاه سلب شود.

مسئولیت کشتارگاه از اتحادیه مرغداران سلب می شود

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی گفت: کشتارگاه ایلام بر اساس تصمیمات اخذ شده به اتحادیه مرغداران واگذار، نهادهای یارانه ای تامین و 10 میلیارد ریال قرض الحسنه از محل صندوق به آنان پرداخت شد تا مرغ استان با قیمت مصوب تامین و در اختیار مردم قرار گیرد اما متاسفانه با وجود همه حمایت ها، اتحادیه مرغداران به قول خود عمل نکردند.

وی افزود: دادستان به عنوان مدعی العموم به این موضوع ورود و پیگیر حق مردم است و اگر جایی تخلف صورت گرفته باشد، رسیدگی می کنند.

سلیمانی اضافه کرد: باید مدیران در تصمیم گیری محتاط و اجازه ندهند کسی از آنها سوء استفاده کند، در کنار این موضوع از دادستان می خواهم حرمت مدیران شکسته نشود البته به شرط آنکه مدیران حریم خود را حفظ و به وظایف خود به دقت عمل کنند.

سلیمانی دشتکی گفت: کسی که مسئولیت می پذیرد باید پای کار باشد و عمل نکردن به تعهد ظلم است، از مدیری که ضعیف باشد، حمایت نمی کنیم.

وی ادامه داد: قانون اجازه می دهد که مسئولیت کشتارگاه از اتحادیه مرغداران سلب و به افرادی که اهلیت دارند، واگذار شود.

استاندار ایلام همچنین در خصوص تامین گوشت مرغ ایلام نیز گفت: دستگاه های مربوطه موظف هستند تا تعیین تکلیف وضعیت کشتارگاه از استان های همجوار گوشت مورد نیاز را تامین کنند.

سلیمانی دشتکی همچنین از نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی خواست از خروج مرغ به خارج از استان جلوگیری شود.

وی گفت: انتظار من از مدیران است که بحث نظارت را با حضور در صحنه انجام و از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکنند.

انتهای پیام/اس

سلب مسئولیت کشتارگاه از اتحادیه مرغداران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.