رئیس کمیته فنی فدراسیون شنا گفت: تکلیف استخر آزادی هنوز مشخص نشده و مسئولان فدراسیون شنا با نجات غریق در حال مذاکره هستند.

اسکندریون: تکلیف استخر آزادی مشخص نشده است/ تیم ملی در مسابقات مالزی شنا خوب ظاهر شدحمید اسکندریون رئیس کمیته فنی فدراسیون شنا در گفتگو با  خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: متاسفانه فعلا تکلیف استخر آزادی مشخص نشده و فدراسیون شنا با فدراسیون نجات غریق در حال مذاکره است. این استخر متعلق به شنای قهرمانی است و شنای ایران نیاز ویژه‌ای به این استخر دارد. در زمان بسته بودن این استخر ملی پوشان مجبور شدند در شهرستان تمرین کنند. استخر آزادی مطابق با استاندار‌های جهانی است و تمام مسابقات، رکورد گیری‌های ملی پوشان در این استخر برگزار می‌شود و ما به این استخر نیاز داریم. می‌توان در استخر ۲۵ متری هم تمرین کرد، اما این تمرین قابل مقایسه با تمرین سایر کشور‌ها نخواهد بود. این استخر توسط شرکت توسعه و تجهیز در حال واگذاری است که اگر قرار بر این باشد باید طی یک مناقصه این واگذاری صورت بگیرد و نمی‌شود به طور روابطی واگذار شود.

او افزود: تا به امروز وزارت ورزش و داورزنی معاون ورزش قهرمانی خواهان در اختیار قرار دادن استخر آزادی به فدراسیون شنا هستند. بیش از یک ماه است که تیم ملی شنا در آزادی تمرین نکرده و آخرین تمرین این تیم در تاریخ ۹ فرودین ماه بوده است. این استخر حدود یک ماه تعطیل بوده و تاکنون هیچ تمرینی در آن صورت نگرفته است.

اسکندریون درباره حضور ملی پوشان شنا در مسابقات مالزی گفت: این رشته به گونه‌ای است که آمادگی شناگران مرحله به مرحله صورت می‌گیرد و رکورد‌های اصلی خود را به دست می‌آورند. رکورد‌های ملی پوشان برای ما قابل قبول و خوب بوده و مطمئن باشید که شناگران ایران می‌توانند رکورد‌های ورودی المپیک را به دست آورند. در ماه مبارک رمضان یک اردو برای ملی پوشان جوان و بزرگسال در نظر خواهیم گرفت. مسابقه بعدی که این تیم در آن شرکت می‌کند احتمالا در کشور کرواسی یا ایتالیا خواهد بود.

او در پایان عنوان کرد: از مسئولان ورزش و دلسوزان می‌خواهیم که مشکل استخر آزادی را حل کنند تا شنای قهرمانی ایران صدمه نبیند.


بیشتر بخوانید:

بنیامین مدال طلای ۵۰ متر آزاد را گرفت

فتاحیان: حاضر به واگذاری استخر آزادی نیستیم/ وزیر هم مخالف است

رضوانی: ساختار استخر آزادی قهرمانی است/ مشکل استخر آزادی با کمک وزارت ورزش و جوانان حل می‌شود


انتهای پیام/

اظهارات اسکندریون درباره آخرین وضعیت استخر آزادی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار