فاز اول پارک خطی نشاط از میدان سفیر امید تا میدان دانشگاه آزاد بیرجند تکمیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، ابراهیم زاده ، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بیرجند گفت : فاز نخست پارک خطی نشاط در ضلغ غربی بلوار پیامبر اعظم (ص) حدفاصل میدان سفیر امید تا میدان دانشگاه آزاد به مساحت ۷ هکتار و به طول حدود ۲ هزار و ۱۰۰ متر می‌باشد.

وی افزود: دراین مسیر اقداماتی همچون آسفالت، زیرسازی، سنگفرش، آب نما، احداث سرویس بهداشتی و دو پیست دوچرخه سواری و پیاده روی اجرا شده است.

ابراهیم زاده با بیان اینکه نورپردازی این محدوده شامل کابل گذاری و فونداسیون ریزی است و حدود ۳۰ عدد برج نوری برای تامین روشنایی محل نصب شده است، گفت: تاکنون حدود ۶۰۰ میلیون تومان برای روشنایی ازمحل اعتبارات داخلی شهرداری هزینه شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بیرجند گفت: در این مرحله از احداث پارک خطی علاوه بر پیست دو چرخه سواری و پیاده روی، باندکند رو و محل پارک خودرو، مسیر‌های تندرستی، و غرفه‌های فروشگاهی هم آماده شده است.

ابراهیم زاده از بهره برداری از این پارک فردا در روز شورا‌ها خبرداد و افزود: برای مرحله اول این فاز در مجموع بیش از ۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/ک

فاز اول پارک خطی نشاط بیرجند به بهره برداری می رسد

برچسب ها: شهرداری ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.