سرمربی شاهین بوشهر: اگر فصل بعد در شاهین باشم تیم را در نیمه بالایی جدول لیگ برتر نگه می‌دارم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله ویسی سرمربی شاهین شهرداری بوشهر که موفق شد این تیم را به لیگ برتر برساند در گفتگویی اظهار کرد: از روزی که مدیر عامل باشگاه با من تماس گرفت و پیشنهاد سرمربی گری شاهین را به من داد تصور مثبتی نسبت به این تیم داشتم، زیرا قبلا با بازیکنان بوشهری کار کرده بودم و آن‌ها به من انرژی مثبت می‌دادند. هر چند قبل از آن از چند باشگاه لیگ یکی دیگر هم پیشنهاد داشتم و با مدیران آن‌ها هم صحبت کرده بودم، اما دلم با آن‌ها نبود و شاهین را انتخاب کردم و از این انتخاب بسیار راضی و خوشحال هستم و فکر می‌کنم بهترین تصمیم ممکن را گرفتم.

سرمربی شاهین بوشهر در ادامه بیان کرد: تمام تلاش و توانم را برای موفقیت شاهین، در لیگی که هیچ تجربه‌ای در آن نداشتم و چیز‌های بدی راجع به آن شنیده بودم به کار گرفتم و در همان روز اول به هیئت مدیره و مدیر عامل باشگاه گفتم که ما به لیگ برتر صعود می‌کنیم و نسبت به این موضوع هم مطمئن بودم همانطور که قبلا اطمینان داشتم روزی به پیراهن تیم ملی می‌رسم و خداراشکر همین طور هم شد. حالا باید به فکر لیگ برتر باشیم و برای فصل بعد سرمایه گذاری کنیم در غیر این صورت به سرنوشت تیم ایرانجوان دچار می‌شویم که از بازیکن ساز‌ترین تیم‌های ایران بود، اما الان سقوط کرده و شرایط بسیار بدی دارد.

ویسی درباره لزوم برنامه ریزی برای حضور قدرتمند در مسابقات فصل آینده لیگ برتر گفت: باید برای حضور قدرتمند در لیگ برتر برنامه ریزی کنیم تا فصل بعد برای سقوط نکردن جشن نگیریم. ما همیشه برای صعود به جام جهانی برنامه داشتیم که برویم، سه بازی انجام بدهیم و برگردیم، اما هیچ وقت برای رسیدن به مرحله حذفی و انجام چهار بازی برنامه‌ای نداشتیم. فصل بعد با تیم.‌های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس بازی داریم، باید شرایطی فراهم کنیم وقتی این تیم‌ها به بوشهر می‌آیند امکانات ما در سطح آن‌ها و لیگ برتر باشد. اگر فصل بعد در شاهین باشم، از بازیکنان بومی در رده امید و زیر ۲۳ سال استفاده خواهم کرد و ۵_۶ بازیکن درجه یک که در سطح تیم ملی هستند را جذب می‌کنم.

وی در پایان افزود: برنامه ام را برای فصل آینده به مدیران باشگاه دادم و باید بررسی شود تا تکلیف همکاری من با شاهین برای فصل بعدی روشن شود. واقعیت این است که پس از صعود به لیگ برتر، کار من در شاهین تمام شد، اما تنها چیزی که من را اینجا نگه داشت هواداران بودند. شادی مردم مانع از رفتنم شد. به بازیکنانم می‌گویم ما برای کار کردن در شاهین پول می‌گیریم، اما هواداران ۱۱۰۰ کیلومتر را با اتوبوس طی می‌کنند و از جیب هزینه می‌کنند تا از ما حمایت کنند، باید قدر این هواداران را بدانیم. این قول را می‌دهم که اگر فصل بعد در شاهین ماندم، این تیم را در نیمه بالایی جدول لیگ نگه دارم.

انتهای پیام/

اظهارات ویسی درباره وضعیت تیم شاهین بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار