مرحله دوم رقابت‌های انتخابی دختران زیر ۱۹ سال آسیا دیروز (یکشنبه) با برگزاری چهار مسابقه پیگیری شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دور دوم مسابقات انتخابی دختران زیر ۱۹ سال آسیا که با حضور هشت تیم از ششم اردیبهشت آغاز شده بود، روز گذشته یکشنبه با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد که نتایج روز دوم این رقابت‌ها به شرح زیر است:

گروه A:

ازبکستان ۴ – نپال صفر

میانمار یک – استرالیا ۳

گروه B:

کره جنوبی ۲ – ایران صفر

ویتنام ۴ – لبنان یک

تیم ملی جوانان کشورمان در آخرین دیدار خود روز سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ساعت ۱۳:۳۰ به مصاف لبنان می‌رود.

نتایج روز دوم مرحله دوم مسابقات انتخابی دختران زیر ۱۹ سال دختران آسیا

لازم به توضیح است، دو تیم نخست هر گروه جواز حضور در فینال را کسب خواهند کرد. تیم‌های ژاپن، چین و کره شمالی به همراه تایلند که میزبان این رقابت‌ها است به طور مستقیم در مرحله نهایی این مسابقات که آبان ماه ۹۸ برگزار می‌شود، حضور خواهند یافت.

ملی پوشان میهمان سفیر ایران در هانوی بودند

شاگردان خسرویار همراه با کادر فنی تیم ملی جوانان بانوان امشب میهمان دکتر صالح ادیبی – سفیر ایران در هانوی بودند.

ادیبی در ابتدا ضمن خیرمقدم به ملی پوشان، آرزوی موفقیت در آخرین دیدار تیم ملی کشورمان برابر لبنان را داشت و در خصوص حمایتش از این تیم طی چند روز باقیمانده با اعضای کادر فنی گفتگویی کرد.

نتایج روز دوم مرحله دوم مسابقات انتخابی دختران زیر ۱۹ سال دختران آسیا

وی در ادامه افزود: نتیجه تساوی شما برابر ویتنام را ما برد تلقی می‌کنیم. چرا که بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتید. همچنین شما امروز در دیدار مقابل کره جنوبی تمام تلاش تان را در زمین مسابقه انجام دادید.

سفیر ایران در ویتنام خطاب به ملی پوشان جوان گفت: شما دختران ایرانی باعث افتخار کشور هستید. ایرانی‌های مقیم اینجا از بازی‌های شما برابر ویتنام و کره جنوبی لذت بردند. امیدوارم با این انگیزه و غیرت پیش بروید و دعا می‌کنم که همیشه در میادین پیش رو موفق باشید.

همچنین لیلا صوفی زاده نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان از طرف فدراسیون فوتبال، کادر تیم ملی و بازیکنان از، سفیر ایران و دیگر اعضای سفارت به خاطر میزبانی خوبشان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار