چاپ معلم سنندج به عنوان نماینده کردستان در رقابت‌های فوتسال قهرمانی مناطق کشور که از امروز دوشنبه نهم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، حضور پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مرحله اول رقابت‌های فوتسال قهرمانی دسته سوم مناطق کشور در رده سنی بزرگسالان از امروز دوشنبه نهم اردیبهشت ماه به میزبانی آذربایجان شرقی آغاز می‌شود.

در این رقابت‌ها ۲۸ تیم در قالب چهار گروه حضور دارند که در گروه اول این رقابت‌ها چاپ معلم سنندج به عنوان نماینده کردستان با تیم های، بیمه البرز مرند، عقاب تبریز، موکریانبوکان، امید مشاور بیله سوار، شهرداری خدابنده و شاهین دره شهر همگروه است و رقابت‌های خود را با این تیم‌ها برگزار خواهد کرد.

بر این اساس در نخستین روز از این رقابت‌ها و در اولین دیدار شهرداری خدابنده راس ساعت ۱۴ به مصاف شاهین دره شهر می‌رود و چاپ معلم سنندج نماینده کردستان ساعت ۱۶ با تیم امید مشاور بیله سوار دیدار خواهد کرد و دیدار دو تیم بیمه البرز مرند و عقاب تبریز نیز راس ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

تیم چاپ معلم سنندج پس از قهرمانی در لیگ برتر استان توانست به عنوان نماینده کردستان جواز حضور در این دوره از رقابت‌ها را پیدا کند.

گفتنی است، رقابت‌های فوتسال قهرمانی مناطق مختلف کشور در دو مرحله با حضور ۲۸ تیم برگزار می‌شود که مرحله نخست آن شش روز به طول می‌انجامد و در پایان هردو مرحله دو تیم از هر گروه به لیگ دسته دوم بزرگسالان صعود خواهند کرد.

انتهای پیام/ع

حضور نماینده کردستانی در رقابت های فوتسال مناطق کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.