۱۰۰۲ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی مهاباد

مسئول واحد نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: تعداد ۱۰۰۲ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی شهرستان مهاباد انجام شد.

قلندری مسئول واحد نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد 1002 مورد بازرسی از واحد های صنفی و غیر صنفی مهاباددر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: در طول فروردین ماه سال ۱۳۹۸ بیش از یک هزار مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و تولیدی شهرستان مهاباد صورت گرفته که تعداد ۷۸ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال تشکیل و برای رسیدگی بیشتر به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.
وی با اشاره به اینکه اکثر تخلفات مربوط به گران فروشی، کم فروشی و درج نکردن قیمت بود، بیان کرد: در ۸۰۸ بازرسی از واحد‌های عمده فروشی، خرده فروشی، واحد‌های خدماتی و انبار‌ها، ۵۸ پرونده تشکیل و به اداره تعزیرات معرفی شدند.
وی ادامه داد: در یک ماه گذشته تعداد ۲۲۰ مورد بازرسی از واحد‌های نانوایی صورت گرفت که منجر به تشکیل ۱۷ پرونده تخلف به ارزش ۱۵ میلیون و ۶۹۷۷۰۰ ریال شده است.
شهروندان محترم در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحد‌های صنفی، تولیدی و توزیعی موارد را از طریق سامانه ۱۲۴ و یا شماره تلفن ۴۲۴۴۹۹۷۴ در میان بگذارند.

انتهای پیام/ع

بازرسی از واحد های صنفی

برچسب ها: اتاق بازرگانی ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.