شهر‌های استان مرکزی به صورت ویدئو کنفرانس در شورای پدافند غیر عامل مشارکت کردند.

مشارکت شهر‌های استان مرکزی شورای پدافند غیر عاملبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، شورای پدافندغیرعامل استان مرکزی بصورت زنده ویدیو کنفرانس با تمامی شهر‌های استان در محل سالن جلسات طبقه چهارم استانداری برگزار وبرای مصون سازی زیرساخت‌های حیاتی و مراکز ثقل استان در هنگام وقوع بحران و برگزاری همایش در حوزه‌های سایبری و زیستی نیز تصمیماتی گرفته شد.

فراهانی مدیر کل مدیریت پدافند غیر عامل استانداری مرکزی در این جلسه که روسای کارگروه‌های یازده گانه شورای پدافند غیر عامل استان و تعدادی از فرمانداران شهرستان‌های تابعه حضورداشتند، به اقدامات حوزه پدافند غیر عامل قبل از وقوع سیل و برنامه‌های آتی سال ۹۸ را تشریح کرد.

فراهانی همچنین از انجام مطالعات پژوهشی و تحقیقی پیرامون اهداف پدافند غیرعامل با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز علمی در سالجاری خبر داد و با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب بر بازدارندگی افزود: اداره کل پدافند غیرعامل استان مرکزی دستورالعملی را جهت دستیابی به این مهم به فرمانداری‌های تابعه ابلاغ کرده است.

معاون سیاسی استاندار: بایدتهدیدات در حوزه سیل رصد و پیش بینی شود

اکرمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارمرکزی هم گفت: باید آموزش‌های لازم به مردم و مسئولان در رابطه با موضوعات پدافند غیر عامل برای کارگروه‌های ذیربط را در دستور کار قرار گیرد و تهدیدات در حوزه سیل رصد و پیش بینی شود.

اکرمی افزود: با برگزاری رزمایش‌های مؤثر به همراه سناریو‌های از پیش طراحی شده میتوان نقاط قوت و ضعف هر دستگاه را شناسایی و برای رفع یا تقویت آن برنامه ریزی کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.