رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با توجه به وضعیت زندگی افراد بی بضاعت مددجو نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) که در اثر سیلاب‌های فروردین ماه اخیر دچار زیان و خسارت شده است بازسازی می‌شود.

بازسازی وضعیت زندگی افراد بی بضاعت مددجو

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: خسارت‌های وارد شده بر اثر سیل به لوازم اساسی و خانگی مددجویان جبران شده و منازل آسیب دیده آن‌ها نیز بهسازی و نوسازی می‌شود.

وی به ساخت مسکن برای مددجویان سیل زده اشاره کرد و افزود: واحد‌های مسکونی مددجویان بدون هیچگونه پرداختی از سوی آن‌ها تا حداکثر ۹ ماه دیگر تکمیل و به آن‌ها تحویل خواهد شد.

وی اضافه کرد: این نهاد با مشارکت دولت اهتمام جدی دارد تا روند جبران خسارت سیل به شکلی انجام گیرد که وضعیت زندگی مددجویان سیل زده بهتر از قبل شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین در خصوص جبران خسارت سیل به طرح‌های خودکفایی مددجویان ادامه داد: باز پرداخت قسط تسهیلات اشتغالزا دریافتی مددجویان خسارت دیده از سیل به مدت یکسال امهال شده است.

وی یادآورشد: علاوه بر این در استان‌های سیل زده تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات از محل صندوق قرض الحسنه امداد به مددجویان تحت پوشش پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/ د

جبران خسارت سیل زدگان استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.