در راستای اجرای برنامه‌های کنگره 5400 شهید استان کردستان، اجلاسیه شهدای جامعه کارگری استان کردستان با حضور مسؤولان، خانواده‌های معظم شاهد و قشر کارگر استان برگزار شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، کنگره ملی 5400 شهید استان کردستان خردادماه امسال در سنندج برگزار می‌شود و به همین منظور برگزاری اجلاسیه‌های شهرستانی و اقشار مختلف جامعه تا رسیدن به زمان برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره پیش‌بینی شده است.

در گرامیداشت هفته مقام کارگر و روز بسیج کارگری، امروز اجلاسیه شهدای جامعه کارگری در استان با حضور مسؤولان کشوری و استانی، خانواده معظم شاهد و نیز قشر کارگر استان در سنندج آغاز شد.

مسؤول بسیج کارگری استان کردستان به نقش کارگران از ابتدای انقلاب تاکنون اشاره کرد و گفت: جامعه کارگری در روند پیروزی انقلاب اسلامی نقش پررنگ و کلیدی ایفا کردند و با اتمام جنگ تحمیلی هم نقش این قشر زحمتکش جامعه در سازندگی کشور موثر واقع شد.

حبیب‌الله کاووسی افزود: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه همگانی است و بر همین مبنا تلاش می‌کنیم تا اجلاسیه‌ای در خور و شان شهدای والامقام جامعه کارگری استان برگزار کنیم

وی با بیان اینکه این اجلاسیه با مشارکت دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد، افزود: در این جلاسیه از ۲۰ خانواده شهید کارگری و همچنین ۶ نفر از کارگران نمونه تجلیل شد.

انتهای پیام/م

برگزاری اجلاسیه شهدای جامعه کارگری کردستان به میزبانی سنندج

 

 

برچسب ها: شهدا ، کارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.