مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: مگر پرسپولیسی‌ها برای اولین بار است که به تبریز می‌آیند که نگران امنیت هستند.

ایوب بهتاج مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی تراکتورسازی و پرسپولیس اظهار کرد: ما همه امکانات برای این بازی را فراهم کردیم و دستگاه‌های اجرایی هم آماده هستند و مشکلی در این باره نداریم.

او درباره اینکه پرسپولیسی‌ها نگران امنیت ورزشگاه یادگار امام تبریز هستند، گفت: مگر پرسپولیسی‌ها برای اولین بار است که به تبریز می‌آیند که نگران امنیت هستند. در بازی برابر استقلال و سپاهان ورزشگاه یادگار امام پر از تماشاگر شد و مشکلی هم پیش نیامد. اگر این طور باشد ما هم به علت اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان باید نگران رفتار پرسپولیسی‌ها باشیم.

بهتاج درباره اینکه پرسپولیسی‌ها قصد ندارند که تماشاگر به تبریز بیاورند، گفت: ما کاری به تصمیم باشگاه پرسپولیس نداریم و فقط ۱۰ درصد سهمیه تماشاگران را به مهمان این بازی اختصاص می‌دهیم و هواداران پرسپولیس خودشان می‌دانند که به ورزشگاه بیایند یا نه.

مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی درباره بازی این تیم برابر پرسپولیس خاطر نشان کرد: این بازی حساس نیست و فقط ۳ امتیاز دارد و نباید رسانه‌ها به این موضوع زیاد بپردازند. امیدوار هستم تماشاگران شاهد بازی خوبی باشند و سطح فنی این بازی در حد فوتبال روز دنیا باشد.


بیشتر بخوانید: 

عامل اصلی اشتباهات فروزان مشخص شد

درگیری لفظی فروزان با یکی از هواداران در فرودگاه رشت

فروزان از حضور در تمرینات تراکتورسازی منع شد


انتهای پیام/

اظهارات بهتاج درباره بازی تراکتورسازی و پرسپولیس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار