فرمانده انتظامی شهرستان طبس از انهدام باند سارقان حرفه‌ای محتویات داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی پور، فرمانده انتظامی شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در این شهرستان، کارگروه ویژه‌ای برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در پلیس آگاهی تشکیل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.


وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند، ۲ متهم به هویت معلوم اهل و ساکن تهران با حضور در این شهرستان با همدستی فردی دیگر در امر سرقت داخل خودرو‌ها فعالیت دارند که با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهمان در مخفی گاهشان دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان طبس منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: متهمان در بازجویی فنی ماموران به ۹ فقره سرقت محتویات خودرو با همدستی ۴ نفر مالخر در سطح شهرستان طبس اعتراف کردند که در بازرسی از منازل آنان اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد.


سرهنگ علی پور در پایان با اشاره به این که متهمان به همراه مالخران پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند از شهروندان خواست: خودرو‌های خود را به سیستم ایمنی مجهز کرده و از نگهداری اشیا و اموال قیمتی و وجه نقد در خودرو‌ها خودداری کرده و همچنین هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام/ب


باند حرفه‌ای سارقان محتویات داخل خودرو در طبس منهدم شد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.