مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، ترویج نشاط معنوی را محور برنامه‌های ماه مبارک رمضان امسال در این مرکز بیان کرد.

ترویج نشاط معنوی در برنامه‌های ماه مبارک رمضانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، یوسف افشاری‎نیا مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری امروز دو‎شنبه ۹ اردیبهشت ۹۸ در نشست شورای سیاستگذاری کنداکتور برنامه‌های این مرکز، با بیان نیاز جامعه امروز به نشاط معنوی گفت: شبکه‌های استانی باید در کنار تعالی معنوی و عبادی و ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی، به این ضرورت مهم توجه داشته باشند.

وی افزود: فراهم نمودن فضای پرنشاط معنوی، محور ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان امسال در شبکه استانی جهان‌بین خواهد بود تا مردم در کنار فیض عبادت و استغفار در ضیافت الهی و لیالی باعظمت قدر، شیرینی و شادابی ظاهری حضور در بهار قرآن و میهمانی پروردگار را هم درک کنند.

افشاری‌نیا همچنین از عوامل برنامه‌ساز خواست؛ به ذائقه مخاطب و بهره گیری از عناصر، منابع و آداب و رسوم محلی در برنامه‌های مناسبتی این ماه توجه داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری به مناسبت هفته کار و کارگر و در دیدار با کارگران، بر لزوم حرکت‌های اثرگذار در تولیدات رسانه‌ای برای کمک به تحقق شعار سال و رونق تولید و اقتصاد به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم معظمٌ‌له تأکید کرد.

افشاری‎نیا اظهار داشت: ترویج فرهنگ کار و تولید و تلاش، فرهنگ سازی برای کاهش و مقابله با واردات بی‌رویه کالا‌های خارجی، افزایش صادرات، حمایت از کالای ایرانی، اقتصاد مقاومتی، استفاده از فرصت تحریم برای رشد و شکوفایی کشور، کاهش وابستگی به فروش نفت و تکیه بیشتر بر توانایی‌های داخلی در این زمینه، ضروری و کاربردی است.

انتهای پیام/ش

تولید برنامه‎های اثرگذار برای کمک به رونق تولید و اقتصاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار