گزارش‌های شرکت سامسونگ حاکی از این است که دو گوشی +Galaxy J4 و +Galaxy J6 آخرین گوشی‌های سامسونگ برای دریافت اندروید ۹ پای هستند.

گوشی‌های +Galaxy J4 و +Galaxy J6 آخرین گوشی‌های سامسونگ که اندروید پای دریافت می‌کنندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ در تلاش است تا برای همه گوشی‌های ارائه شده خود در جهان که از فناوری به روز دنیا استفاده می‌کنند، اندروید جدیدی را ارائه کند. سامسونگ به تازگی آخرین نسخه سیستم عامل گوگل یعنی اندروید پای را برای گوشی میان‌رده خود، Galaxy J8 در هند عرضه کرد و حالا این شرکت بزرگ فناوری کره‌ای در نظر دارد تا این نسخه آخر اندروید را برای دو گوشی هوشمند میان‌رده خود نیز منتشر کند. این دو گوشی، +Galaxy J4 و +Galaxy J6 هستند. میزان حجم این آپدیت برای دستگاه‌های مقرون به صرفه و اقتصادی سامسونگ بیشتر از یک گیگابایت بوده و همچنین دارای پچ امنیتی جدیدی برای این گوشی‌ها نیز است و تاریخ آن به اول آوریل سال ۲۰۱۹ بازمی‌گردد. آپدیت اندروید جدید سامسونگ با رابط کاربری One ارائه خواهد شد که جدیدترین رابط کاربری سامسونگ برای اندروید به حساب می‌آید.

گوشی‌های +Galaxy J4 و +Galaxy J6 آخرین گوشی‌های سامسونگ که اندروید پای دریافت می‌کنند

با این وجود، برخلاف عرضه نسخه‌های قبلی اندروید توسط سامسونگ، اندروید پای در بازارهای چندین منطقه در جهان برای دو گوشی جدید سامسونگ ارائه خواهد شد. +Galaxy J4 در کشورهای اوکراین، تایلند، ویتنام و +Galaxy J6 در کشورهای هند، عراق و آلمان این آپدیت را دریافت کرده‌اند. بر اساس اعلام شرکت سامسونگ، بازارهای دیگر در نقاط مختلف جهان نیز باید منتظر بمانند تا مشخص شود این آپدیت در چه تاریخی برای آن‌ها منتشر خواهد شد تا هم از رابط کاربری جدید و هم از پچ امنیتی ماه آوریل سامسونگ در گوشی‌های هوشمند خود بهره ببرند.


بیشتر بخوانید: رندر‌های گوشی تاشوی موتورولا در فضای مجازی لو رفت +تصاویر


انتهای پیام/

آخرین گوشی‌های سامسونگ دریافت کننده اندروید پای مشخص شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار