فرماندار پلدختر گفت: این دسته از مردم با مراجعه به فرمانداری، با پر کردن فرم مربوطه و بررسی اسم شان در فهرست بازسازی بنیاد مسکن، فردای آن روز ۶ میلیون تومان دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  «نعمت‌الله دستیاری» فرماندار پلدختر با تأکید بر پرداخت سریع مبلغ اجاره بها به سیل زدگان، تصریح کرد: این دسته از مردم با مراجعه به فرمانداری، با پر کردن فرم مربوطه و بررسی اسم شان در فهرست بازسازی بنیاد مسکن، فردای آن روز ۶ میلیون تومان دریافت می‌کنند.

وی افزود: بررسی‌های کارشناسی ما نشان داد که اجاره ماهانه یک خانه متعارف در شهر پلدختر از ۲ میلیون تومان فراتر نمی‌رود، لذا تصمیم گرفته شد برای هر ۳ ماه مبلغ ۶ میلیون تومان در اختیار سیل زدگان قرار گیرد.

به‌گفته وی سیل زدگان پس از دریافت اجاره بهای ۳ ماهه نخست باید اجاره نامه معتبر خود را به فرمانداری ارائه دهند تا بتوانند اجاره بهای سه ماهه دوم را دریافت کنند؛ البته سیل زدگان می‌توانند علاوه بر پلدختر در شهر‌های دیگر مانند خرم آباد یا هر شهر دیگر استان نیز زندگی کنند.

فرماندار پلدختر گفت: متأسفانه در جریان سیلاب آثاری از ۱۰۴ واحد مسکونی باقی نمانده که ساخت این واحد‌ها در اولویت قرار دارد. در جریان سیل اخیر در پلدختر ۳ هزار و ۵۶۰ واحد مسکونی دچار خسارت شد.

دستیاری، در همین حال بزرگ‌ترین مشکل کنونی این شهر را مسائل بهداشتی عنوان کرد و افزود: در جریان سیلاب علاوه بر رسوبی که گاه تا یک متر از واحد‌های مسکونی یک طبقه را پوشاند همه جدول‌های شهر، کانال‌های آب‌های سطحی و صد درصد فاضلاب‌ها پر از رسوب شده که قطعاً تجهیزات موجود در پلدختر جوابگوی رفع این مشکل نیست و امیدواریم مسئولان کشور و مردم ما را تا رفع این معضل تنها نگذارند.

این مشکل در حالی از سوی فرماندار پلدختر مطرح می‌شود که این شهرستان یکی از مناطق گرمسیر لرستان به شمار می‌رود و بزودی گرمای طاقت فرسایی آن را فرا می‌گیرد.

انتهای پیام/د

پرداخت اجاره بهای ۶ میلیونی به سیل زدگان پلدختر

برچسب ها: سیل ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.