سرپرست فرمانداری بوکان گفت: سمن‌ها باید به معنی واقعی در تصمیم سازی‌ها شرکت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،در جلسه هم اندیشی سرپرست فرمانداری بوکان با سازمان‌های مردم نهاد این شهرستان، لقمان خسروپور آذر سرپرست فرمانداری بوکان با اشاره به سیاست‌های دولت مبی بر توسعه و تقویت سازمان‌های مردم نهاد، گفت: هدف از برگزاری این جلسه ارائه راهکار‌ها و پیشنهادات برای باز نمودن مسیر در خصوص نظارت و مشارکت سمن‌ها در حوزه‌های مختلف این شهرستان در سال جاری می‌باشد.

وی افزود: سمن‌های فعال در حوزه‌های مختلف بایستی مطالبه گر باشند و مطالبه گری یکی از راه‌های مشارکت و حل مشکلات بوده که باید به مسئولان امر انتقال داده شود؛ مسئولین نیز موظف به پیگیری و ارائه جواب آن‌ها هستند.

خسروپور آذر در ادامه با اشاره به وجود مشکلاتی در حوزه‌هایی همچون آسیب‌های اجتماعی، محیط زیست و ترافیک اظهار امیدواری کرد که با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد، گام‌های بهتری در راستای حل این معضلات برداشته شود و به معنی واقعی سمن‌ها در تصمیم سازی‌ها شرکت داشته باشند.

سرپرست فرمانداری بوکان در پایان تاکید کرد: با توجه به وجود کارگروه‌های مختلف در سطح شهرستان، نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد نیز بر اساس اهداف و وظایف تعریف شده خود در این کارگروه‌ها عضو شده و با همراهی ادارات دولتی در حل معضلات قدم بردارند.

در این جلسه نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد بوکان به ارائه نکته نظرات و پیشنهادات خود در خصوص مهمترین مشکلات این شهرستان پرداختند و مقرر شد این جلسات به صورت منظم برگزار شده و همه سمن‌های فعال در کارگروه‌های مختلف بر اساس وظایف تعریف شده در اساس نامه، عضویت پیدا کنند.
 
انتهای پیام/م

 

جلسه هم اندیشی سرپرست فرمانداری بوکان با سازمان‌های مردم نهاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.