دادستان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد از آخرین جزئیات و علت بازداشت سرپرست شعب بانک ملت استان یزد خبر داد.

توضیحات دادستان یزد در مورد بازداشت سرپرست شعب بانک ملت استانبه گزارش خبرنگار با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ،علی اکبر شمس دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد در رابطه با جزئیات این خبر اظهار کرد: در ادامه اقدامات صورت گرفته به منظور اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب در مبارزه همه جانبه با فساد اقتصادی، با اشرافیت سربازان گمنام امام زمان (عج) و دستگاه قضایی، نامبرده شناسایی و پس از مستندسازی تخلفات، زمینه عزل مشارالیه فراهم و نامبرده جلب و بازداشت شد.

این مقام قضایی افزود: این متهم در تحقیقات صورت گرفته، اخذ وجوه کلان در قبال اقدامات غیر قانونی و پرداخت تسهیلات و ... را پذیرفته است.


بیشتر بخوانید:مدیر بانک ملت استان یزد به اتهام ارتشاء بازداشت شد 


دادستان یزد تصریح کرد: این فرد با توجه به اشرافیت بر موضوعات پولی و بانکی اقدام به اخذ رشوه از روش‌های غیر رسمی مانند اخذ ارز، مسکوکات طلا و خرید با واسطه و با کارت بانکی مشتری می‌کرد که از رصد سیستم امنیتی و قضایی استان مخفی نمانده بلکه اتهام پولشویی نیز به اتهامات این متهم اضافه شده است.

شمس، برخورد قاطع و بدون خط قرمز با متخلفان به منظور حفظ سلامت نظام اداری استان و کمک به رونق تولید را در دستور کار دستگاه امنیتی و قضایی استان ذکر و بیان کرد: پیشگیری از وقوع جرم و برخورد با مفاسد اقتصادی یکی از دغدغه‌های مسئولان عالی قضایی و یکی از وجوه همت مقامات قضایی استان است و در همین راستا در یک سال گذشته اقدامات بسیار خوبی با همکاری نیرو‌های امنیتی و انتظامی صورت پذیرفته است.

وی ابراز کرد: در بسیاری از موارد بدون تشکیل پرونده قضایی از شکل گیری مفاسد با ورود به موقع و تذکر و هشدار پیشگیری شد و در موارد معدودی به ناچار، اقدامات به تشکیل پرونده قضایی و برخورد جدی ختم شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد ضمن حمایت از مدیران پاک‌دست و زحمت‌کش استان، خاطرنشان کرد: درصد بسیار بالایی از مسئولان و قاطبه مدیران در اوج سلامت کاری و تعهد خدمتی به سر می‌برند و اینکه در هر طیف، صنف و جمعیتی اندکی از آنان دچار لغزش و خطا شوند، طبیعی است که در این موارد نیز دستگاه قضایی بر حسب وظیفه ذاتی وارد میدان شده و برخورد قاطع قانونی خود را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/ف

آخرین اخبار از علت بازداشت سرپرست شعب بانک ملت استان یزد

برچسب ها: دادگستری ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.