عمران خودآموز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، درحکمی مسئول روابط عمومی ارشاد اسلامی ایلام معرفی کرد.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام معرفی شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،عمران خودآموز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، طی حکمی الهام عبداللهی را به عنوان  مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام را  معرفی کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

همکارشایسته سرکار خانم الهام عبداللهی

با سلام

نظر به سوابق و تجارب ارزشمند شما در حوزه روابط عمومی، به موجب این ابلاغ به عنوان " مسول روابط عمومی " این اداره کل معرفی می‌شوید. امیداست با بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها و تقویت تعامل با رسانه‌ها و اصحاب فرهنگ و هنر، ضمن ارتقاء شان حرفه‌ای روابط عمومی، زمینه پاسخگویی، شفافیت، گسترش فضای نقد و نظر وتبیین مواضع و عملکرد فرهنگی دولت تدبیر و امید را با هدف تحقق حقوق شهروندی فراهم نمایید. موفقیت شما را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

اضافه می‌شود، سرکار خانم الهام عبداللهی دانش آموخته رشته‌ی علوم ارتباطات گرایش روزنامه نگاری و دارای سوابق طولانی در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی، مسئول سایت خبری اداره کل، رابط خبر جشنواره ملی رضوی، و خبرنگار واحد اطلاعات و اخبار صداو سیمای مرکز ایلام را در کارنامه‌ی خود دارد.

گفتنی است، عمران خودآموز مدیرکل ارشاد اسلامی ایلام از زحمات یونس قیطانی که پیش از این با حفظ سمت سازمانی بعنوان سرپرست روابط عمومی منصوب شده بود تقدیر کرد.

انتهای پیام/با

 انتصاب مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.