ستاد‌های ارتش‌های روسیه و سوریه تاکید کردند جامعه جهانی باید برای تاثیرگذاری بر موضع آمریکا تلاش کند تا واشنگتن نیرو‌های اشغالگر خود را از سوریه خارج کند.

­تاکید ستاد‌های ارتش‌های روسیه و سوریه بر لزوم خروج نظامیان اشغالگر آمریکاییبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، ستاد‌های ارتش‌های روسیه و سوریه تاکید کردند جامعه جهانی باید برای تاثیرگذاری بر موضع آمریکا تلاش کند تا این کشور نیرو‌های اشغالگر خود را که از افراد مسلح در سوریه حمایت می‌کنند، از این کشور خارج کند.

ستاد‌های ارتش‌های روسیه و سوریه همچنین خواستار اجازه دادن به نمایندگان سازمان ملل، هلال احمر و مقامات سوری برای ورود به اردوگاه الرکبان شدند.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا ۲۸ آذرماه گذشته با اعلام اینکه مأموریت ادعایی نظامیان آمریکایی در شکست داعش به پایان رسیده، از قصد خود برای خارج کردن آنها از خاک سوریه خبر داد. بعد از اعلام این خبر، «جیمز متیس»، وزیر دفاع آمریکا و «برت مک‌گورک»، نماینده رئیس‌جمهور این کشور در ائتلاف موسوم به ضدداعش، از سمت خود استعفا کردند.

از آن زمان اخبار ضدونقیضی در ارتباط با ادامه حضور نیروهای آمریکایی در سوریه منتشر شده و واشنگتن به وعده خود عمل نکرده است. این در حالی است که سوریه بارها از آمریکا خواسته نیروهایش را خارج کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سوریه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۳۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
به کشور روسیه و سوریه پیشنهاد میکنیم که: با یگان سنتکام آمریکا همان برخوردی را بکنند که با گروههای تروریستی میکنند یعنی حملات غیر مستقیم که منجر به نابودی این یگان شود مانند آنچه که نیروی هوائی آمریکا بارها مواضع سوریه و ارتشش را بمباران کرد و در پی اعتراضات گفت:"این مواضع اشتباهی بمباران شده" اینکار برای ارتش سوریه و روسیه که در حال مبارزه با تروریسم جهانی هستند بسیار سهل الوصول است و هر دو کشور می دانند اشاره به چه نکاتی کردیم... راحت ترین راه برای از بین بردن بی دردسر این نیروهای مزاحم بمبهای کنار جاده ای و.....است.
آخرین اخبار