جمالی نژاد گفت: هم اکنون اولویت ما ایجاد سر پناه برای مردم سیل زده و بعد نوسازی و باز سازی است و امیدواریم تا پایان امسال میزان قابل توجهی از روستاه‌ها و شهر‌های سیل زده در کشور نوسازی و باز سازی شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مهدی جمالی نژاد، معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستای وزیر کشور گفت: ۲۵ استان کشور در گیر سیل اخیر بودند برای اولین بار در کشور قرار گاه باز سازی و نو سازی در وزارت کشور با فرماندهی وزیر کشور راه اندازی کردیم این قرارگاه از کمیته‌های باز سازی و نو سازی توسط معاونان استانداری سراسر کشور میزان خسارت و باز سازی را براورد میکنند و به قرارگاه در وزارت کشور ارسال  و ما در اولین فرصت باز سازی و نو سازی را آاز خواهیم کرد.

وی افزود: هم اکنون اولویت ما سر پناه مردم و بعد نوسازی و باز سازی است  و امیدواریم تا پایان امسال میزان قابل توجهی از روستاه‌ها و شهر‌های سیل زده در کشور نوسازی و باز سازی شوند.

معاون وزیر گفت: از طرح محرومیت زدایی روستاها و شهر‌های استان سیستان و بلوچستان ،جنوب و شرق استان کرمان خبر داد و گفت: یک برنامه و طرح برای توسعه و عمران روستا‌های استان سیستان و بلوچستان و جنوب شرق استان کرمان آماده کرده ایم  و امیداریم بتوانیم روستا‌ها و شهر‌های محروم این دو استان را محرومیت زدایی کنیم .

معاون وزیر کشور عصر امروز در جلسه شوراها‌ی شرق استان و شهرداری‌های سراسر کشور در بم شرکت می کند.

انتهای پیام/ی

سفر معاون وزیر کشور به بم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار