رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال گفت: بازگشایی راه مسدود شده از برف خلخال به پونل (استان گیلان) آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد قربانی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال گفت: عملیات بازگشایی این مسیر از 2 حوزه استحفاضی استان اردبیل و استان گیلان شروع شده است.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط بهمن گیر این جاده بیش از پنج متر است، افزود: این امر موجب طولانی شدن زمان برفروبی و بازگشایی این مسیر شده است.

قربانی با توصیه به مردم جهت پرهیز از هرگونه تردد در این مسیر گفت: با پایان عملیات بازگشایی و ایمن سازی جاده، زمان تردد از طریق منابع خبری موثق اعلام خواهد شد.
وی افزود: به دلیل آسیب دیدگی بدنه تعدادی از پل های جاده خلخال - پونل در داخل حوزه استحفاظی استان گیلان تا زمان تعمیرات و بازسازی بدنه این پل ها ، جاده تنها بر روی خودروها سواری باز خواهد بود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال همچنین از بازگشایی مسیرهای روستایی مسدود شده از برف این شهرستان از جمله راه روستای بفراجرد در بخش مرکزی به روستای میانرودان واقع در بخش شاهرود، راه روستاهای گندم آباد و کهل دشت در این بخش خبر داد و افزود: عملیات برف روبی و بازگشایی مسیرهای یاد شده که از اوایل سال گذشته با اولین بارش برف مسدود شده بود از یک هفته پیش آغاز و از امروز تردد خودروها در آن ها امکان پذیر شده است.

انتهای پیام/ع

بازگشایی مسیرهای روستایی مسدود شده از برف در خلخال

 

برچسب ها: حمل و نقل ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.