معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مساعدت لازم جهت احداث بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی جدید مشگین شهر از سوی وزارت بهداشت صورت می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز با حضور در بیمارستان، ولی عصر (عج) مشگین‌شهر از امکانات موجود درمانی، بخش‌های مختلف، پروژه‌های توسعه ۳۰ تختخوابی و محل احداث بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی جدید مشگین شهر بازدید کرد.

وی با اشاره به محرومیت‌های جدی این شهرستان در حوزه سلامت افزود: شهرستان مشگین شهر علیرغم توریستی بودن و تعداد جمعیت زیاد آن دارای امکانات درمانی و بیمارستانی محدودی هست که در شان مردم شهرستان نیست و در این خصوص وزارت بهداشت با اولویت قرار دادن این مشکلات دربازه زمانی کوتاه اعتبار لازم برای رفع آن اختصاص می‌دهد.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: جهت توسعه زیرساخت‌های سلامت این شهرستان، وزارت بهداشت اعتبار لازم را جهت احداث بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی جدید از محل مشارکت شهرستان در تغییر کاربری و واگذاری به بخش خصوصی و همچنین افزایش ۳۰ تخت به ظرفیت بیمارستان، ولی عصر (عج) مشگین شهر مساعدت‌های لازم بعمل میاید.

جان بابایی همچنین از اختصاص ۳ دستگاه دیالیز، تجهیزات مورد نیاز درخواستی، اختصاص۶ دستگاه ونتیلاتور و تامین نیروی انسانی خبر داد و گفت: برای رفع محرومیت این شهرستان از بعد نیاز‌های تخصصی درمانی، یک دستگاه MRI در صورت تامین به شهرستان اختصاص خواهد یافت و ضمن اینکه سیستم سی تی اسکن موجود بیمارستان ارتقاء و بروز رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ح

اختصاص ۳ دستگاه دیالیز به مشگین شهر

 

برچسب ها: بهداشت ، بیمارستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.