نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: برای حضور مقتدرانه تیم شاهین شهرداری بوشهر در لیگ برتر فوتبال از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امام جمعه ورزش دوست بوشهر در دیدار مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین شهرداری بوشهر و سرمربی تیم فوتبال این باشگاه، با تبریک صعود این تیم به لیگ برتر که باعث ایجاد نشاط و همگرایی در استان شده، حمایت همه جانبه خود را از تیم شاهین شهرداری اعلام کرد.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در این دیدار که شهردار و رئیس شورای شهر نیز حضور داشتند، افزود: ورزش اکنون نه تنها به عنوان یک سرگرمی بلکه به عنوان یک مقوله مهم سیاسی، فرهنگ و اجتماعی در جهان مطرح است.

وی با اشاره به مشکل مالی ورزش در ایران، بیان کرد: این مشکل خودش را در مدیریت ورزشی نشان می‌دهد و مدیران بیش از آن که در اندیشه طراحی و برنامه ریزی باشند، درگیر جذب اعتبارات هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: بسیاری از تیم‌های ریشه دار کشور به علت مشکلات مالی از بین رفتند و باید مقوله مدیریت علمیِ اقتصادِ ورزشی در کشور تدوین شود.

هدف شاهین باید قرار گرفتن در رده شش تیم اول باشد

آیت الله صفایی بوشهری گفت: هیچ وقت نباید هدف گذاری تیم شاهین، حداقلی و ماندگاری در لیگ برتر باشد بلکه باید هدف گذاری آن، قرار گرفتن در بین شش تیم اول و در یک برنامه سه ساله، کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشد و متناسب با این نگاه، اقتصاد باشگاه مدیریت شود.

وی تاکید کرد: یکی از کار‌هایی که در خصوص تیم شاهین بوشهر باید صورت گیرد، طراحی اقتصاد پایدار متناسب با شرایط این تیم است و لازم است در تیم شاهین بوشهر یک اتاق فکر خبره اقتصادی تشکیل و برای ۲۰ سال آینده تیم، برنامه ریزی شود.

دوره گذشته حضور شاهین در لیگ برتر آسیب شناسی شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به مقطع گذشته حضور تیم فوتبال شاهین بوشهر در لیگ برتر کشور، تصریح کرد: ضروری است دوره گذشته حضور شاهین در لیگ برتر آسیب شناسی شود که اشتباهات آن دوره تکرار نشود.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: شاهین بوشهر الان تنها شاهین زنده ایران در سطح حرفه‌ای است و این حضور در لیگ برتر، بارقه‌ای از امید در دل مردم به وجود آورده، اما مراقب باشید که اگر شاهین شکست بخورد، جوانان و مردم استان شکست خواهند خورد.

وی با اشاره به تاریخچه تیم شاهین، افزود: شاهین یک تیم نیست بلکه یک مکتب است و نگاه آن مردمی بودن، اخلاقی بودن، شاخصه‌های بالای فنی، تکنیکی و تاکتیکی بودن و نگاه پیروزمندانه داشتن است.

انتهای پیام/ک

حمایت امام جمعه بوشهر از تیم شاهین شهرداری بوشهر

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.