تکلیف قرارداد مربیان تیم ملی دوومیدانی هفته آینده در جلسه سازمان تیم‌های ملی مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هادی سپهرزاد، سجاد مرادی و محسن ربانی مربیان تیم ملی دوومیدانی قراردادشان بعد از مسابقات قهرمانی آسیا به پایان رسیده است به همین علت مدیران فدراسیون دوومیدانی  هفته آینده جلسه ای تشکیل می دهند تا تکلیف قرارداد این 3 مربی را مشخص کنند. 

تیمور غیاثی سخنگوی سازمان تیم های ملی دوومیدانی ضمن تایید این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: یکی از برنامه های ما در جلسه هفته آینده این است که قراردادهای  سپهرزاد، مرادی و ربانی مربیان تیم ملی را تمدید کنیم تا همچنان هدایت ملی پوشان ما را برعهده داشته باشند. 

او درباره اینکه سپهرزاد از کشورهای خارجی پیشنهاد مربیگری را دریافت کرده است، تصریح کرد: سپهرزاد یکی از بهترین مربیان دوومیدانی ماست و به طور حتم همه تلاش خود را می کنیم این مربی را حفظ کنیم. همچنین این مربی به همراه مرادی و ربانی کارنامه درخشانی در دوومیدانی دارند و شاگردان آنها در مسابقات داخلی و بین المللی مدال های رنگارنگی کسب کردند. طبق برنامه  جلسه سازمان تیم های ملی دوومیدانی روز شنبه یا یکشنبه هفته آینده برگزار می شود و اولویتمان تمدید قرارداد مربیان تیم ملی است. 


بیشتر بخوانید: 

بحرین بام آسیا را از چین ربود/ ایران در جایگاه یازدهم ایستاد

بازگشت تیم ملی دوومیدانی به ایران در غیاب حدادی

فیروزی: دو و میدانی کاران ما در حال و هوای نتایج دوره قبل قهرمانی آسیا بودند


انتهای پیام/ 

جلسه سرنوشت ساز در انتظار مربیان تیم ملی دوومیدانی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار