مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: تاکنون ۲ محموله کمک شامل مواد غذایی برای آسیب دیدگان سیل اخیر به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال از محل موقوفات استان به مناطق سیل زده استان ایلام ارسال شده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت الاسلام مصطفی نوروزی گفت: نخستین محموله اوقاف کردستان شامل یک تن برنج درجه یک به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال بود که چهارم اردیبهشت به مناطق سیل زده استان ایلام ارسال شد.

وی با بیان اینکه این محموله از محل موقوفه مرحوم حاج میرمحمود حسینی شهرستان قروه تامین شد، افزود: محموله دوم ارسالی از اوقاف نیز شامل روغن نباتی و رب گوجه فرنگی به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال است که امروز ارسال شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان افزود: این محموله نیز از محل موقوفه مرحوم ابوالقاسم خان صادق وزیری شهرستان سنندج تامین و به مناطق سیل زده ارسال گردید.

وی یادآور شد: اوقاف و امور خیریه کردستان به عنوان معین استان ایلام انتخاب شده و تلاش می‌کند کمک‌های بیشتری از محل موقوفات استان جمع آوری و هر چه سریعتر به مناطق سیل زده این استان ارسال کند.

حجت الاسلام نوروزی تاکید کرد: اوقاف کردستان همواره در بحران‌های طبیعی با بهره گیری از ظرفیت موقوفات مرتبط یار و یاور هموطنان بوده و این کمک‌ها ارزش سنت حسنه وقف را بیش از پیش در کمک به نیازمندان نشان می‌دهد.

انتهای پیام/م

ارسال دومین محموله اوقاف کردستان به استان ایلام

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.