ورزشگاه آزادی در دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان دچار خسارت‌های زیادی شد و باید دید این خسارت را چه کسی پرداخت می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید. این بازی از ابتدا حواشی داشت و هواداران به درگیری با یکدیگر پرداختند که سبب شد هواداران زیادی آسیب ببینند و همچنین خسارت‌های زیادی به ورزشگاه وارد شد.

طبق برآوردها، خسارتی که به ورزشگاه آزادی وارد شد، ۲۰۰ میلیون تومان است که قانون می‌گوید، تیم میزبان باید خسارت ورزشگاه را پرداخت کند، اما اگر کمیته انضباطی تشخیص دهد که در این باره تیم میهمان مقصر است، سپاهانی‌ها باید خسارت استادیوم را بدهند.

پرداخت خسارت ورزشگاه آزادی برعهده چه کسی است؟

کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره خسارت وارده به ورزشگاه آزادی در بازی جنجالی پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان گفت: بنا بر قانون خسارت وارد شده به ورزشگاه آزادی حین بازی پرسپولیس و سپاهان را باید باشگاه پرسپولیس پرداخت کند، چرا که طرف حساب ما این باشگاه است، اما مقصریابی این اتفاقات بر عهده مسئولان امنیتی و قضایی است.

او افزود: ورزشگاه آزادی سالم به باشگاه پرسپولیس اجاره شده و سالم نیز باید تحویل بگیریم. حالا باشگاه پرسپولیس که میزبان بوده در این ماجرا مسئول است، اما اگر مراجع قضایی تیم میهمان را مقصر اعلام کردند، سپاهان باید خسارت وارده را پرداخت کند.

همچنین ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران بیان کرد: این مساله هیچ ارتباطی به باشگاه پرسپولیس ندارد و هر کسی که به ورزشگاه خسارت زده، خودش هم باید هزینه‌های بازسازی آن را بدهد. خسارت وارد شده به ورزشگاه آزادی را باشگاه سپاهان باید بپردازد و این مساله ارتباطی به باشگاه پرسپولیس ندارد، چرا که هواداران این تیم به سکو‌های ورزشگاه خسارت زدند.

پرداخت خسارت ورزشگاه آزادی برعهده چه کسی است؟

حسین خبیری، مشاور ایرج عرب نیز گفت: هرکسی به ورزشگاه آزادی خسارت زده، باید هزینه آن را پرداخت کند. وقتی تیمی هماهنگ شده بلیت می‌خرد، اتوبوس می‌گیرد و برخی حواشی را بوجود می‌آورد، هزینه خسارت هم با خودش است. کمیته انضباطی و کمیته اخلاق به اتفاقاتی که رخ داده مشرف هستند و به درستی تصمیم گیری می‌کنند. فرار رو به جلو سپاهان، صورت مسئله و خسارت‌هایی که زده اند را پاک نمی‌کند و باید دوستان مان در سپاهان، این موضوع را به کمیته انضباطی و اخلاق بسپارند تا آن‌ها تصمیم گیری کنند.

همچنین مسعود تابش، مدیرعامل سپاهان اظهار کرد: بیشتر هواداران پرسپولیسی بودند و آنها به ورزشگاه آزادی خسارت زدند. بیشتر از این درباره این موضوع صحبت نمی کنم.

پرداخت خسارت ورزشگاه آزادی برعهده چه کسی است؟

انتهای پیام/

چه کسانی مقصر خسارات وارده به ورزشگاه آزادی هستند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار